本帖最後由 pbodq 於 2024-4-10 14:00 編輯
回覆 66# fakeman
我3隻十幾年要扔的USB全是Realtek
但係AC866果隻個速度仍然係比Asus粒垃圾AX好一點
昨晚特登為此跑了一次分
粒野除左袋褲袋, 真係無乜意思
一蟹不如一蟹, 歡迎樓主PM我一蟹換一蟹 (童嫂無欺好公平) 諗下諗下都係取消呢個offer
起碼我隻舊蟹Tx功率夠大, 唔會得40Mbps咁可憐
另外, 終於明白點解Asus唔上USB3.0, 因為完全無意思, 廢到連USB2.0都成不了樽頸, 間廠內測果然心知肚明, 但TP-link HK個網今日仍然好無良咁呃班友話快十倍
(因為我其中一隻蟹係直行USB3.0 )
話Asus狡猾又得, 話佢慳左荷包, 無良, 老實亦可以, 至少佢無宣傳快10倍(好似).(呢粒廢物, 就算駁USB4.0都無用) |