本帖最後由 s84292 於 2024-4-9 06:56 編輯
師兄,如果用Wavlink WN675X2
有無可能去到600M?
AA22 發表於 2024-4-9 06:47


你屋企個隻係咩ROUTER 先
你有冇拎過手機 或者NOTEBOOK 跑SPEEDTEST apps 跑過router本身去唔去到600M+?

Netgear都好多款,有D 的入門款如果行MESH
連衞星機可能300M頂盡就去唔到

單講Wavlink WN675X2,只要正常連接
wifi6 5Ghz 1500M+都有機會去到

TOP

你屋企個隻係咩ROUTER 先
你有冇拎過手機 或者NOTEBOOK 跑SPEEDTEST apps 跑過router本身去唔去到600M+ ...
s84292 發表於 2024-4-9 14:52


明白,我用舊手機接router都有500幾m speedtest

TOP

明白,我用舊手機接router都有500幾m speedtest
AA22 發表於 2024-4-9 15:03



    其實你係咪好唔想講你用緊 Netgear 邊隻 router?問咗幾百個 post 都唔答

TOP

隻WIFI手指摸落去幾熱下, 係無可奈何的情況?
AA22 發表於 2024-4-7 21:07


無可奈何的係你走去摸完用生物學標準去判斷半導體

TOP

樓主中伏啦,俾人推兩推就買咗 AX55 Nano



明明叫住佢買有天線果 d model ...
fakeman 發表於 2024-4-9 01:17


典型的想魚與熊掌兼得的結果,不過無野的交少少學費問題總解決到

TOP

典型的想魚與熊掌兼得的結果,不過無野的交少少學費問題總解決到
Miipp 發表於 2024-4-10 08:35



    如果你話係 laptop 之類要帶出街所以想 USB WiFi 細我都可以理解,但 desktop 就梗係用外置天線去獲取最大效果....結果而家真係變成交學費(我覺得二手都賣唔出,因為而家舊 USB WiFi 唯一市場係用 Kali Linux 果 d 做 WiFi analysis 但要用個 Linux support 非常好嘅 WiFi,可惜 Realtek 不是)

TOP

如果你話係 laptop 之類要帶出街所以想 USB WiFi 細我都可以理解,但 desktop 就梗係用外置天線去獲 ...
fakeman 發表於 2024-4-10 13:26


下個問題話唔定係 heavy duty BT 時出現

after all 樓煮咁高要求做乜無人勸佢用返 GBE 呢

TOP

本帖最後由 pbodq 於 2024-4-10 14:00 編輯

回覆 66# fakeman


我3隻十幾年要扔的USB全是Realtek
但係AC866果隻個速度仍然係比Asus粒垃圾AX好一點
昨晚特登為此跑了一次分

粒野除左袋褲袋, 真係無乜意思
一蟹不如一蟹, 歡迎樓主PM我一蟹換一蟹(童嫂無欺好公平) 諗下諗下都係取消呢個offer
起碼我隻舊蟹Tx功率夠大, 唔會得40Mbps咁可憐

另外, 終於明白點解Asus唔上USB3.0, 因為完全無意思, 廢到連USB2.0都成不了樽頸, 間廠內測果然心知肚明, 但TP-link HK個網今日仍然好無良咁呃班友話快十倍
(因為我其中一隻蟹係直行USB3.0)

話Asus狡猾又得, 話佢慳左荷包, 無良, 老實亦可以, 至少佢無宣傳快10倍(好似).(呢粒廢物, 就算駁USB4.0都無用)

TOP

下個問題話唔定係 heavy duty BT 時出現

after all 樓煮咁高要求做乜無人勸佢用返 GBE 呢 ...
Miipp 發表於 2024-4-10 01:38 PM



#36有
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 74&pid=42126102
佢一直係好多posts建議用線代替WiFi

當然, 樓主亦解釋左為什魔不能用實線, 我就唔justify呢樣野, 解釋權在樓主

老師出題目考你, 你班友就成日賴醒出貓去改左份試卷

TOP

#36有

佢一直係好多posts建議用線代替WiFi

當然, 樓主亦解釋左為什魔不能用實線, 我就唔justify呢樣野 ...
pbodq 發表於 2024-4-10 14:07


啊, 原來樓煮係為左解決一 d 小問題而製造一堆大問題. 選擇權係佢手, 折騰完一輪就會知乜事

TOP