本帖最後由 bunch 於 2022-3-18 22:12 編輯

回復 47 #jackwong717

但實際上,香港發電係mixed
我玩左咁多年,我都仲係聽唔出香港幾多%係煤電,幾多%天然氣,再生能源比例都聽唔出

via HKEPC Reader for Android

TOP

法規限制就係咁多喎,乜你習慣犯法?要再多只能響antenna gain埋手。

手機直頭得13dBm添 ...
Brainstomer 發表於 2022-3-18 20:45


咁可能你個世界的法律唔同我生存果個世界唔同。。。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果唔係主力牆, 就拆左佢改用輕磚牆.
罪大惡極 發表於 2022-3-18 15:04



    拆牆不如造喉拉LAN線吧.

TOP

搵個薄既位 例如房門 房門內外兩隻組MESH
或者搵個位穿條天線入房

TOP

本帖最後由 alanh999 於 2022-3-19 09:35 編輯

回覆 54# akitohk


   "講電話佢一早已用有線免提" > The use of hand-free WILL NOT alter the strength of electromagnet waves which your friend's cell produces.

TOP

本帖最後由 Kin_2012 於 2022-3-19 14:36 編輯
錯(你最鐘意講),你講咁多廢話無用㗎。
你睇下FCC點講。最最最多都只能feed 1W出天線,仲要扣返antenna g ...
Brainstomer 發表於 2022-3-19 00:19


先唔講7樓係講電磁波, 唔知點解比你搬到變左受法倒限制的 wifi

你個網頁係下面咁寫,唔係你講的最大 0.5W, 你引番你個世界的法律啦


Maximum transmitter output power, fed into the antenna, is 30 dBm (1 watt).

Maximum Effective Isotropic Radiated Power (EIRP) is 36 dBm (4 watt).

TOP

你就真係錯

大功率極咪27dBm即係500mW,再高無可能合例。
加埋指向天線先會有10dB gain

但你會犧牲其他 ...
Brainstomer 發表於 2022-3-18 15:39


提埋你自己係 34樓講咩。。。

TOP

如果公司個位頭頂有AP點算

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
KT.Cheung 發表於 2022-3-18 18:26


Easy

TOP

你自己研究下啦

邊個國家啲法律5GHz ISM band設備可以離27dBm好多㗎?
香港以外就可以超過?

都話一幅牆 ...
Brainstomer 發表於 2022-3-18 18:05

  
如果只20db loss,一般發射功率都應該收到。-40dbm減20db都係-60dbm,都可以幾穩定,只係當地noise floor或interference有幾大。

另外,所謂穿牆唔一定係穿透,可以經第三反射面反彈,MIMO基本原理。

TOP