peter_chan 當前在線
進階會員
對,其實除o左手機,仲有3G流動寬頻提供比電腦用,而陪份人(如焗住用緊PCCW ADSL貴價龜速寬頻的人)會轉用呢D3G/4G流動寬頻(反正個價都係咁貴,起碼都快小小),呢D用家個使用量都一定大過手提電話用家 取消手提電話無限用量,咁呢D用家又點處置﹖ 都係o個句,始終頻譜有限…無論你點加強你裝置,資源有限就係有限,點都變唔到 總係覺得如果點都要行無限plan,網絡就一定會逼爆,速度一定會係一個問題 但如果要保証速度,咁就要防止大家chur 爆佢個網絡,限制流量又是必需的 真係好矛盾,或者大家可以等下新科技出現,打救大家 不過我又諗,有師兄建議限速,如果咁o既話,我買部勁電話番來又為乜﹖反正最高速係咪都係得o個個速度,我部電話幾快都冇用 OK仔 發表於 2011-11-2 11:49
TOP
hellfighter 當前在線
pc1668 當前離線
特級會員
PN420 當前離線
t101 當前離線
OK仔 當前離線
中級會員
呢D情況通常會可以是20-80 rule,20%用戶用了80%帶寬。 問題系80%用戶要幫20%用戶埋單,但速度慢。 公平問 ... t101 發表於 2011-11-2 15:04
冷 當前離線
yeeyee2004 當前離線
pass0418 當前離線