cheungz 當前離線
中級會員
TOP
alextamly 當前離線
進階會員
原帖由 cheungz 於 2009-4-20 22:06 發表 我諗我知道點解了.. 你PCCW 果道.. 請你睇下以下呢張圖 你好似以下呢張圖咁.. 改左個ENCAPSULATION..做PPP OVER ETHERNET..(PPPOE) 你入左USERNAME 同PASSWORD 之後.. 你仲有一樣野要改GE 就係IDLE TIMEOUT.. 你話 ...
jackyl 當前離線
corsairgt 當前離線
pigskinhk 當前離線
原帖由 corsairgt 於 2009-4-20 23:24 發表 唔好話你隻 320W 咁舊 ZyXEL 唔理都情有可原,我隻 460N 剛買試到有好多問題,ZyXEL 話忙緊開發新型號,唔得閑解決,比佢激到我火都o黎埋。 咁XXo既廠 ,舊o野都未攪掂就趕著出新o野,遲早玩死佢自已。 代理都無辦法,叫我換隻SMC 算罷。
ryanhk 當前離線
原帖由 corsairgt 於 2009-4-20 20:11 發表 唔試過都唔知,原來隻平o野 TP-Link WR941ND 有線下載速度快過隻 ZyXEL NBG-460N 一倍。又一証明 ZyXEL 真垃圾。 TP-Link TL-WR941ND :- http://i489.photobucket.com/albums/rr260/corsairgt/SpeedTest ...