可能佢TEST 唔到有問題....
我岩岩收到佢地個E MAIL..問我D DETAIL D GE 野..
希望佢地會明我講咩.

TOP

原帖由 cheungz 於 2009-4-20 22:06 發表
我諗我知道點解了..
你PCCW 果道..
請你睇下以下呢張圖

你好似以下呢張圖咁..
改左個ENCAPSULATION..做PPP OVER ETHERNET..(PPPOE)
你入左USERNAME 同PASSWORD 之後..
你仲有一樣野要改GE 就係IDLE TIMEOUT..
你話 ...


nailed-up connection...揀左就唔會計你idle...

[ 本帖最後由 alextamly 於 2009-4-20 22:20 編輯 ]

TOP

証明新野理~舊野唔理lo~
用P-336M user 都知3.60 firmware wireless一定有問題~
hk代理都放返舊version firmware la~一定係舊野唔理~新野先理la~~

TOP

咁舊野..可能佢地都冇咁GE 時間去放番個資源落呢道.>
咁呢個係一般公司都會有GE 問題黎GE..
MIRCOSOFT 都未必會理番WINDOWS 2000 SERVER 果D 啦..

TOP

我當年問佢時都唔係好舊咋喎~我用果時都唔夠半年~
咁拖法~一定變舊la~
P-320W又平又好用~佢又出咗好耐la~但佢又出咗好多firmware ar~

TOP

回覆 65# 的帖子

唔好話你隻 320W 咁舊 ZyXEL 唔理都情有可原,我隻 460N 剛買試到有好多問題,ZyXEL 話忙緊開發新型號,唔得閑解決,比佢激到我火都o黎埋。

咁仆街o既廠 ,舊o野都未攪掂就趕著出新o野,遲早玩死佢自已。

代理都無辦法,叫我換隻SMC 算罷。

TOP

原帖由 corsairgt 於 2009-4-20 23:24 發表
唔好話你隻 320W 咁舊 ZyXEL 唔理都情有可原,我隻 460N 剛買試到有好多問題,ZyXEL 話忙緊開發新型號,唔得閑解決,比佢激到我火都o黎埋。

XXo既廠 ,舊o野都未攪掂就趕著出新o野,遲早玩死佢自已。

代理都無辦法,叫我換隻SMC 算罷。

Ching kindly please correct your word....
HKEPC Hardware 論壇規則
H.禁止利用HKEPC平臺傳輸任何帶有色情、恐怖、暴力、邪教、粗言穢語(包括所有近音及含意)等不良成份的內容。 本站把"XX"一詞定義為粗言穢語

[ 本帖最後由 pigskinhk 於 2009-4-21 01:42 編輯 ]

TOP

回覆 67# 的帖子

Sorry, 應該改為趴街。

TOP

原帖由 corsairgt 於 2009-4-20 20:11 發表
唔試過都唔知,原來隻平o野 TP-Link WR941ND 有線下載速度快過隻 ZyXEL NBG-460N 一倍。又一証明 ZyXEL 真垃圾。

TP-Link TL-WR941ND :-
http://i489.photobucket.com/albums/rr260/corsairgt/SpeedTest ...


我覺得你太激進.我都忍唔住留言.

呢隻400MHz CPU 佢NAT可以破500M.同級好少產品有咁既速度.至於你既speed test.我之前做左有8xMbps(BB50) 同我無plug LAN近乎無分別.即係router唔會有樽頸令到不能用盡頻寬.
其實呢隻野功能係好強.只係個firmware唔完善.
而家用唔用得過就睇你會玩到咩程度.

好似我咁剩係拎黎BT.間中無線下.就完全無問題

TOP

我同意樓上果位個講法...
因為你本身都冇set 好隻router..
佢慢..我覺得係你config error 所引致..
所以.一隻根本冇set 好ge router
佢ge 測試結果根本就唔能夠作準..
加上..我講過...460n..佢係做到好secure..
如果你乜都set 唔好..要佢同你做多幾步野..
佢點會唔慢..
加上..一次ge testing 唔可以作準..
isp 去你部機..會得番最少8成..
再入去router..又再8成..
如果以100Mb 黎計..
姐係得番64Mb 左右..
姐係你ge 速度會介乎100Mb至64Mb..
咁..如果你係30M
你ge 速度會介乎19M至30M..
咁..如果你冇SET 好隻ROUTER..
隻ROUTER GE 效能下降根本就冇人知係幾多..
咁..不如你SET 番好你隻ROUTER..先再做TESTING 啦..

加上..我自己已經做過TESTING..
我連圖都有響道..已經可以作為證據..
咁..如果你都係要CHALLENGE..
我只可以講一句..
每隻ROUTER..都冇可能100% 相同..
就好似CPU 每一粒GE 效能都唔會100%相同..
咁如果係咁..我會覺得..只係個別問題..
仲有..你話佢答你佢忙於開發新產品..
點解..我琴晚先收到完佢個REPLY..叫我PROVIDE 多小小DATA 比佢地呢..
佢地連一句話忙於開發產品都冇..
仲有..你之前話係代理同你講佢地廠果邊咁講..而唔係你親自聽到..
而家你又話係廠同你講..
會唔會有小小前後矛盾呢

[ 本帖最後由 cheungz 於 2009-4-21 10:01 編輯 ]

TOP