師兄有問題..
我而家PCCW1,2 HKBN1,2
我想唔同機行唔同線走..
而家唔係好識SET..SET極都只係得一條線可以上 ...
hohogod 發表於 2011-7-10 03:09



你print 番你interface , firewall filter, routes, 等等的info 出來睇睇等
唔係ching 好難幫你

TOP

期待樓主的教學...

TOP

你print 番你interface , firewall filter, routes, 等等的info 出來睇睇等
唔係ching 好難幫你 ...
ibat 發表於 2011-7-10 12:54



   我因為上唔到網..我DEL哂D SET 2WAN同LOAD BANLANCE既料.. V_V

TOP

開左七日,
system health 話有成68c
有無問題?

TOP

開左七日,
system health 話有成68c
有無問題?
ibat 發表於 2011-7-11 16:35


68c咁高~~ 我最高53c而已

TOP

本帖最後由 plc1222 於 2011-7-11 19:47 編輯

回復 624# ibat


無問題的
只要周圍吾係60度以上就ok

TOP

回復 623# hohogod


雖然我無2wan
但以我記得個時睇人地config
應該好易
但用吾用得著又另外一個問題~~(條條wan都200mb以上  好少用得完...)

TOP

我都係睇人地CONFIG 都好似好易..點知自己SET黎SET去都SET唔好V_V

TOP

我CAP左INTERFACE,ROUTE,ADDRESS,NAT,FILTER同MANGLE

希望有師兄可以幫幫到我
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 624# ibat


我擺出黎 53C .. 一收埋就 59C....

TOP