pk007sky 當前離線
進階會員
原帖由 回憶是很痛苦 於 2009-12-2 02:46 發表 我諗事隔咁耐,出新包裝都正常既
TOP
victorkw 當前離線
中級會員
原帖由 回憶是很痛苦 於 2009-11-18 18:56 發表 要用佢內置既功能Format一次先會用到
回憶是很痛苦 當前離線
原帖由 回憶是很痛苦 於 2009-12-5 16:29 發表 無計架喔~~ 要放大過4GB既file就一定要用佢內置既功能Format先得 除非你識係Windows入面Format XFS呢個格式啦~~ 少少Spec既資料(有幾多RAM就唔知啦 ) Atheros AR9001AP-3NG platform Atheros 9132 SoC AR9 ...
Steven Leong 當前離線
chung0816 當前離線
HoZ 當前離線