回覆  VR2XXX


好過隔離村HKBN好多
以前cut i-cable就要拎著把刀上新聞
E+風水輪流轉

11月我都 ...
pbodq 發表於 2024-7-13 13:51

https://images.hkbn.net/email/termination/cancellation_form_20220303.pdf

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆  VR2XXX


真係衰, 雞毑咁大隻字, 驚死無人知我都已經隱隱晦晦暗示過個速度

一陣比人分薄晒,  ...
pbodq 發表於 2024-7-13 10:13


咁HKBN咪仲慘!128戶分一條線!
就算HKBN做speedtest大城市好多都做到500mb以上既上下載速度!而家海外頻寬唔同以前咁細

TOP

記得當年netvigator 仲行緊ADSL 1.5M,
有線有10M寬頻已經係好好。
現在品牌壞了,都係要長時間洗底。

v ...
VR2XXX 發表於 2024-7-13 17:33



當年 i-cable 全橦大廈 share
順果 D 好順 ,窒果 D 好窒....

TOP

回覆 51# VR2XXX


哦, 原來可以send email代替
咁都好d

TOP

佢投唔到英超已經開始步向滅亡!
寬頻果陣技術所限又唔肯限客戶人數同投資新科技!
人地都出到到人到出曬光 ...
aaaaabhk 發表於 2024-7-13 18:05


最慘係呢家人地已經好多地方有光纖入屋, 佢呢家先開始去大力搞光纖入屋唔多地方有, 但同時又學人租網俾CMHK做住宅光纖入屋, 自己都未搞得好光纖入屋

TOP

最慘係呢家人地已經好多地方有光纖入屋, 佢呢家先開始去大力搞光纖入屋唔多地方有, 但同時又學人租網俾CM ...
chowegg 發表於 2024-7-13 17:49

香港好多住宅已經有有線光纖到大廈,升級上FTTH 好易搞。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

香港好多住宅已經有有線光纖到大廈,升級上FTTH 好易搞。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
VR2XXX 發表於 2024-7-14 10:04



但入屋仲係好慢!!

TOP

本帖最後由 chowegg 於 2024-7-15 01:07 編輯
香港好多住宅已經有有線光纖到大廈,升級上FTTH 好易搞。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
VR2XXX 發表於 2024-7-14 10:04


好多住宅係有有線光纖到大廈,但升級上FTTH 進度唔快~我住o個度幾個大型私人屋苑得一兩個有, 有個大型屋苑有線光纖入屋就無,反而CMHK 光纖入屋就有, 但係街度唔見有任何CMHK 井蓋

TOP

當年 i-cable 全橦大廈 share
順果 D 好順 ,窒果 D 好窒....
doggiestyle 發表於 2024-7-13 22:31

其實PON咪又係share

只係i-cable當初share個bandwidth pool唔夠大啫。

TOP

好多住宅係有有線光纖到大廈,但升級上FTTH 進度唔快~我住o個度幾個大型私人屋苑得一兩個有, 有個大型屋苑 ...
chowegg 發表於 2024-7-14 17:06

咁佢租HGC。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP