VR2XXX 當前離線
中級會員
回覆 VR2XXX 好過隔離村HKBN好多 以前cut i-cable就要拎著把刀上新聞 E+風水輪流轉 11月我都 ... pbodq 發表於 2024-7-13 13:51
TOP
aaaaabhk 當前離線
進階會員
回覆 VR2XXX 真係衰, 雞毑咁大隻字, 驚死無人知我都已經隱隱晦晦暗示過個速度 一陣比人分薄晒, ... pbodq 發表於 2024-7-13 10:13
doggiestyle 當前離線
記得當年netvigator 仲行緊ADSL 1.5M, 有線有10M寬頻已經係好好。 現在品牌壞了,都係要長時間洗底。 v ... VR2XXX 發表於 2024-7-13 17:33
pbodq 當前離線
chowegg 當前離線
佢投唔到英超已經開始步向滅亡! 寬頻果陣技術所限又唔肯限客戶人數同投資新科技! 人地都出到到人到出曬光 ... aaaaabhk 發表於 2024-7-13 18:05
最慘係呢家人地已經好多地方有光纖入屋, 佢呢家先開始去大力搞光纖入屋唔多地方有, 但同時又學人租網俾CM ... chowegg 發表於 2024-7-13 17:49
香港好多住宅已經有有線光纖到大廈,升級上FTTH 好易搞。 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ... VR2XXX 發表於 2024-7-14 10:04
murderfreaker 當前離線
當年 i-cable 全橦大廈 share 順果 D 好順 ,窒果 D 好窒.... doggiestyle 發表於 2024-7-13 22:31
好多住宅係有有線光纖到大廈,但升級上FTTH 進度唔快~我住o個度幾個大型私人屋苑得一兩個有, 有個大型屋苑 ... chowegg 發表於 2024-7-14 17:06