講真,要用10年就點都買有6G既ROUTER,2000年代開始一般平民百姓會用既初代WIFI 行2.4G  玩足十幾廿年到2 ...
kenken33 發表於 2024-4-26 23:05



    um...5G我覺得已經好夠用...

可能每個人睇法唔同。

BTW,就算6G都未必熬到10年唔淘汰。

TOP

講真,要用10年,不如宜家換BE88,攤開10年除3650日,可能都係貴1分錢一日 ...
tompkyou 發表於 2024-4-26 09:49 PM



我wifi N真係用到十三年
至於你地?
2028年出wifi 8
我就唔信你屎忽唔痕, 到時唔換走隻BE

TOP

我wifi N真係用到十三年
至於你地?
2028年出wifi 8
我就唔信你屎忽唔痕, 到時唔換走隻BE ...
pbodq 發表於 2024-4-27 00:23



    我都無講過我自己10年後換router...

TOP

本帖最後由 pbodq 於 2024-4-27 04:05 編輯
你睇小米隻10G 3頻雙5G WIFI7 ROUTER係實驗室環境測試擋晒外來干擾打盡飛機係正部ROUTER 前面測都係得2XX ...
kenken33 發表於 2024-4-26 09:16 PM



體積真誇張, 仲以為係Micro-ATX PC
顯卡級的巨型heatsink
75W 燒電都燒窮你, 果d連開隻兩bays NAS都唔捨得的人, 可能會日日關閉router

https://www.hkepc.com/21653/Wi-F ... F%E9%96%8B%E7%AE%B1

Qualcomm真度縮, 整粒14納米的IPQ9570出來

人地聯發科Filogic一炮就出6nm
https://www.tp-link.com/tw/home- ... her-be805/#overview

不過華碩隻BE98, 行BCM4916, "普通"用途都係20W, 如果按一倍安規預計, 例如AC86U 20W果d, full load正比例65W x 50%走唔甩, 應該都係傳聞中的16nm

------------------------
TP-link又來玩機海戰術 BE800, BE805, BE900, 乜晶片廠都有
繼續等第三季蟹仔

------------------------
應該等緊3T3R張6GHz子卡
https://www.hkepc.com/forum/view ... mp;highlight=banana
七日前仲未見影 班友仲想等10-14支天線版本去打Ubiquiti
https://forum.banana-pi.org/t/ba ... i7-nic-module/17182

睇黎TP-link隻BE805行到Openwrt都大

TOP

TP-Link 用來做 AP 真係一流

TOP

要去凸賣城,摷返個帶兩把風扇、舊代的 NB 托,吹住部 BE,尤其是要插 SFP+

TOP

回復 56 #Louis_gre2

無人講到咁誇張,我屋企隻10GbE switch插咗4-5個SFP+都唔洗外置散熱扇吹喎!

TOP

699 人仔 的 wifi 7,用 MTK xx88,有冇機改到 openwrt ?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

如果改firmware 改到有6Ghz channel 就正了

TOP

本帖最後由 pbodq 於 2024-5-6 13:41 編輯

回覆 58# Louis_gre2


突然加價到RMB850?
明白了
850-50-150+50 = RMB700

MT7988DV 三核 1.8GHz
4T5R:4


如果佢想發圍, 應該搞Openwrt
睇佢往績, X32, M32兩個舊型號在恩山都有人刷
而且無320MHz, 無10Gb, 對高端市場的傷害力唔大.但咁岩,9個ports 好適合我呢類怪人, 而且額定都係36W, 岩晒度縮鬼
都係靠賭

TOP