其實我係入黎討論點樣將Realtek LAN用係FreeBSD/pfSense度
我唔想離題
我出既post全部都係針對xenserver上的使用經驗
你要用intel咪用
我係想學下點樣發掘Realtek LAN既功用
我唔會係度再回同Realtek LAN或xenserver無關既post

TOP

本帖最後由 HKMichaelKing 於 2016-6-20 05:41 編輯
咁我自己下次買 j1900 果部應該冇呢d 問題

有冇人用過 J1900 + 4x INTEL NIC 果部mini-pc? ...
fatdog 發表於 2016-6-19 02:00

不如師兄買返呢出開箱文


用呢隻箱正呀

TOP

用緊intel 2820qm加intel onboard lan行VM pfsense.無試過呢啲問題。。。

TOP

回覆  HKMichaelKing


    家用router好穩定?
最少我未試過係用蟹仔LAN既組合下7x24
要boot個pfsense
家 ...
kyip 發表於 2016-6-19 15:37


而家 hardware 好少會 unstable 到玩下就死,不過可以玩幾耐就係一個謎
我呢期都 search 緊好多 ITX board 去做 mini server,當中唔少都係 Realtek LAN base。先唔講 driver issue(因為 Linux 已經比 BSD 好少少),我見例如 Amazon 好多 comment 話個 onboard Realtek LAN 會係一至兩年後打柴(24x7 operation),呢個係我唔太想見到既事......

TOP

咁我自己下次買 j1900 果部應該冇呢d 問題

有冇人用過 J1900 + 4x INTEL NIC 果部mini-pc? ...
fatdog 發表於 2016-6-19 02:00



    或者你可以參考下我呢個類似,但新 d 既組合(J1900 太舊)
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2270374

TOP

或者你可以參考下我呢個類似,但新 d 既組合(J1900 太舊)
fakeman 發表於 2016-6-21 10:12


太貴啦
1部 j1900 全包先 $1k ...

TOP

而家 hardware 好少會 unstable 到玩下就死,不過可以玩幾耐就係一個謎
我呢期都 search 緊好多 ITX boar ...
fakeman 發表於 2016-6-21 10:09


最少我用緊蟹LAN既ITX板已經用左最少3年
由一開始ESXi5.0到而家xenserver6.2
都依然正常運作
想換板都無晒動力
我想玩Xeon D-1500系列

TOP

岩岩買咗隻 SSD (UV400 120GB @270), 成功安裝 xenserver 7 不過都係認唔到張 wifi 咭。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 58# speedspeed

PCI passthrough?

TOP

回覆  speedspeed

PCI passthrough?
雯雯 發表於 2016-6-27 09:26



Boot 起隻手指 XenServer installer (無裝其他driver), Installer 自動認到 eth0 同 eth1 不過無提過 Atheros wifi, 裝完係 XenServer 睇都係兩個 eth 介面, 我未用過XenServer 可能要自加driver 或者加 wlan 入 /etc/network   其實之前用proxmox 都係無wifi 的. 用隻舊 TPLink 1043ND v1 做AP + Gagalan switch 頂隻先, wifi 盡得60 Mbps, 諗緊換唔換wifi router AP 好.

TOP