本帖最後由 peter_chan 於 2012-8-26 14:35 編輯
好老實,這類低價Plan對網商而言好比雞肋(食之無味棄之可惜),正正因為需求大客量多;只賺雞碎咁多的月費但要提供頗多的網絡資源.相反如果唔接這類客;自身的正價的3G客源將不斷流失,真的左右做人難!

在未來的幾年內, 這類低價3G客基本上係唔會換機跳上4G計劃, 網商想將沉重的3G負荷分流到4G可說困難重重.
u23dom 發表於 2012-8-26 13:21


又唔好睇到電訊商要好多資源

首先﹐通話量本身唔會因此而有所大幅增加。

即係﹐只有數據一方面。

384k﹐其實以3.5/3.75g的技術來講﹐真係好碎料。
當正價3g plan的客平均有7m這個速度去計﹐相同的資源已經可以供18-20個平plan去用﹐唔見得真係用多了很多資源。
所以﹐理論上有1個3g客改用4g﹐便可收多15個或以上的平價3g客。

同一時間﹐2g 會少人用了﹐變相可再進一步抽走2g的資源﹐轉投在3g之上﹐對於電訊商來說﹐都是一件好事。
(將來如果技術及設備許可﹐更可直接把2g的資源放在4g之上)


反而﹐現在用緊正價3g plan的人﹐同時又覺得3g 滿足唔到的﹐自然會慢慢轉投去4g之上。
(衰d講句﹐多了人用3g﹐現有的3g客的體驗便差了﹐自然自己有想上4g的衝動﹐可能都係電訊商的奸計)



簡單講﹐現在又到了另一個改朝換代的時間。

出平價3g plan﹐目的係去取代2g plan﹐由3g取替2g﹐令2g慢慢消失。
4g的投入服務﹐慢慢去吸納現有3g用戶﹐令3g的人慢慢減少﹐以放出資源給平價3g plan。

只不過﹐要順利完成這個大計劃﹐都要有一些先決條件﹐便是4g 要打通mtr﹐以及4g覆蓋﹐設備及技術更完善(包括4g技術可直接做到語音通話﹐不需跳回3g/2g)。
時間可以解決問題﹐2-3年後﹐4g 應該可達3g的覆蓋﹐介時會有更多現有3g用戶升上4g服務。



以現時幾家電訊商的策略﹐我看到的便是這樣。
日後只有2類plan :
1. 正價的高速plan﹐即係現時的3g/4g plan﹐有些有限數據用量﹐也有無限數據用量。但唔會再分你3g 定 4g﹐只在乎你手上的設備面定﹐正如近年都無講提供幾快速度給你﹐總之正常情況下係會比平價plan為快。
2. 平價的低速plan﹐即係現時的$72任上這一類plan。都係一句﹐唔需要刻意去分2g/3g/4g﹐你手上用4g機﹐只收到4g網都用到﹐不過會限你384k。這一類plan﹐電訊公司可用細少的資源便可服務到﹐而384k 給你用到盡﹐亦唔會成為一個大負擔(在3.5g/3.75g及4g層面來說)﹐所以可以收得較平﹐用作取替2g 服務來說﹐實在是幾好的安排。

TOP

屎忽鬼公司  永不錄用

TOP

又唔好睇到電訊商要好多資源

首先﹐通話量本身唔會因此而有所大幅增加。

即係﹐只有數據一方面。

384k ...
peter_chan 發表於 2012-8-26 14:32

並非分不分2G/3G/4G計劃的問題,而是用戶手上的裝置一日未換;一日只可用舊有制式.

電訊商的立場好想用戶換機跳上4G網, 但有LTE制式的裝置一來機款少二來大多是旗艦高價機,一般3G用戶只有觀望的份兒! 結果係轉4G的人實在少之又少, 但由2G升上3G的人還有好一大堆(看看CSL的2G客還有180多萬呢),但本港3G網絡早已飽和了,就算再有一半2G客升上限速3G計劃也是承受不了的數字!

事實擺在眼前,未來一年本港3G網絡將更加擠塞.

TOP

向現實低頭都好既, 至少用家多個選擇。

TOP

又唔好睇到電訊商要好多資源

首先﹐通話量本身唔會因此而有所大幅增加。

即係﹐只有數據一方面。

384k ...
peter_chan 發表於 2012-8-26 14:32


我地比正價既人, 就會比呢啲平價無限用量既限速用戶拖低個網絡速度, 試諗下會無端端多左班人同你用同一個network..
就算佢有set priority, 都會有影響...
唯一分別係比正價既可能可以免費用埋4G network..但數碼通個4G就~~

TOP

又唔好睇到電訊商要好多資源

首先﹐通話量本身唔會因此而有所大幅增加。

即係﹐只有數據一方面。

384k ...
peter_chan 發表於 2012-8-26 14:32


"正價3g plan的客平均有7m這個速度去計﹐相同的資源已經可以供18-20個平plan去用"

條數未必係咁計, 一來佢無保證速度, 二來好早就飽和左...
即係平均唔會有7m 因為上客量太多,
同埋好多用量都係響繁忙地區, 所以客數愈多只會令繁忙地區更塞車..
情況有d似交通,, 車總數係飽和左, 繁忙地區塞車, 非繁忙區都係暢通無阻咁..

TOP

"正價3g plan的客平均有7m這個速度去計﹐相同的資源已經可以供18-20個平plan去用"

條數未必係咁計, 一來 ...
kitkit_hk 發表於 2012-8-26 16:05


佢地低速用戶係咪都384kbps...心態係-> 反正68蚊, 要求不用多, 有300kbps都可能ok了

正價用戶心態: 由可能9mbps跌到得返5mbps...甚至更低, 就會開始不滿意

正如香港比其他人入黎搶資源一樣..... 比開稅既, 同無比稅(或者比好少稅)既分別

TOP

本帖最後由 u23dom 於 2012-8-26 16:43 編輯
佢地低速用戶係咪都384kbps...心態係-> 反正68蚊, 要求不用多, 有300kbps都可能ok了

正價用戶心態: 由可 ...
mlamlam 發表於 2012-8-26 16:09

正價用戶的網速不斷受3G客戶的高速增長而被拉低了,
他們越覺付出得到的不成正比,結果會如何?

1.付出額外的金錢換手機上4G(佔少數)
2.不換機只轉往低價3G限速計劃(佔大多數)

在大量正價3G客流失下,網商的收入銳減,收多多低價客戶也補唔番! 因此一定不再投放資源於3G制式上. 此其一

網商已經放棄唔再需要用戶加錢而直接升上4G,奈何LTE各地頻率紛亂,有能力換4G手機的客戶,想選一台合本地雙頻LTE使用的4G手機也難求! 此其二

年底還有TD-LTE上場,換機也不急於一時;再等等吧! 此其三

ps.使用手機作移動網絡裝置的用戶是佔大比數.

故事會點發展?

TOP

想問下咁多位ching,

點解無限上網, 但係whatsapp會收錢既?
即係收相或send相出去屎mark東會收錢?


「What ...
snapshot 發表於 2012-8-26 10:51


屎巴窿以往常用技倆,某程式要外計算收費,例如以往ANDROID 機仲未面世時,用WM 機上MSN 要另外收費,上YOUTUBE 又另外計流量,依家個WAHTSAPP 係唔係都係咁,你最好去問清楚。

TOP

The problem right now in MTR is too many people requesting an IP from DHCP, even this one can't be solved.

TOP