問題係有唔少人心態係, 俾咗錢一定要用盡佢.
有D人白痴到搵手提打屋企電話, 放晌度冇人講都要燒哂D分鐘佢, ...
7G 發表於 2011-11-2 01:08



100MB?
有時手機上網,一開個網冇手機版的話都可以下載左幾十MB....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大氣電波有限,點upgrade都唔會夠帶寬俾o甘多人用。
希望仍然有任用plan, 但系根據用量黎限速,比如 每日100MB,過左就變128kbps,whatsapps/email都行到嘛。

TOP

其實如果由無限轉咗做 2GB, 對大部份普通用量o既客戶黎講...真係影響唔大..只不過係多咗份心理壓力(要成日 check 住會唔會爆)...我都用緊 S台 no limit....用咗咁耐...都未試過 over 2GB ( 有時 iphone share 畀部 iPad 上網 )....亦都有用 MOOV 聽歌....
如果係投放資源, 我都覺得放o係 4G 會好 D...反正下年大把手機都出 4G...
難道大家用 4G 手機會用 3G network ???

TOP

總係覺得D 電信公司轉移左大家視線. 不停話手機數據用量太多. 但又完全唔講佢地有提供既無線家居寬頻同D 手指既無線寬頻服務. 以用量計, 一定比手機用戶既用量多好多. 這2種服務既對象都係電腦用戶, 而唔係手機用戶. 以電腦上網既流量係一定比用手機高好多的. 佢地D 數據話手機用戶每月既流量應該係2GB以下的. 我好想知道無線家居寬頻既用戶2GB流量可以用到幾耐.如果頻寬唔夠. 咁係咪應該停左這2種服務先呢.

TOP

其實我覺得分開2條水喉 , 1條勁快 , 1條普通 , 快果條比無限plan 用 , 當然個月費要貴d啦 (e.g $5000+) , 普通果條比1gb 2gb 既大眾市民用

TOP

其實如果由無限轉咗做 2GB, 對大部份普通用量o既客戶黎講...真係影響唔大..只不過係多咗份心理壓力(要成日  ...
怪盜^o^雷斯 發表於 2011-11-2 10:58


就算4G都無乜用,估計可能實際上只增加1倍帶寬。
每年帶寬需求增加3-40%,好快又有瓶頸。
只能搵果D高用量黎開刀,人地用2GB,你用20GB,就俾多D啦。
總之,呢D情況用家系會輸,網絡商就賺。

TOP

就算4G都無乜用,估計可能實際上只增加1倍帶寬。
每年帶寬需求增加3-40%,好快又有瓶頸。
只能搵果D高用 ...
t101 發表於 2011-11-2 11:15


好坦白, 我都唔係好鍾意畀咗錢就用到盡o既人...佢o既諗法係畀錢就係大哂...
有 limit 對大家都好公平....

TOP

總係覺得D 電信公司轉移左大家視線. 不停話手機數據用量太多. 但又完全唔講佢地有提供既無線家居寬頻同D 手 ...
hellfighter 發表於 2011-11-2 11:02


對,其實除o左手機,仲有3G流動寬頻提供比電腦用,而陪份人(如焗住用緊PCCW ADSL貴價龜速寬頻的人)會轉用呢D3G/4G流動寬頻(反正個價都係咁貴,起碼都快小小),呢D用家個使用量都一定大過手提電話用家
取消手提電話無限用量,咁呢D用家又點處置﹖
都係o個句,始終頻譜有限…無論你點加強你裝置,資源有限就係有限,點都變唔到
總係覺得如果點都要行無限plan,網絡就一定會逼爆,速度一定會係一個問題
但如果要保証速度,咁就要防止大家chur 爆佢個網絡,限制流量又是必需的

真係好矛盾,或者大家可以等下新科技出現,打救大家

不過我又諗,有師兄建議限速,如果咁o既話,我買部勁電話番來又為乜﹖反正最高速係咪都係得o個個速度,我部電話幾快都冇用

TOP

咩理由跟本佢地自己講曬,已經有公平使用條款,現在就要因為少數人的問題,要大部份人找數~

TOP