kmb3av188 當前離線
文章終結者
長老會員
問題係有唔少人心態係, 俾咗錢一定要用盡佢. 有D人白痴到搵手提打屋企電話, 放晌度冇人講都要燒哂D分鐘佢, ... 7G 發表於 2011-11-2 01:08
TOP
7G 當前離線
再見, 各位
Banned
t101 當前離線
進階會員
怪盜^o^雷斯 當前離線
hellfighter 當前離線
yankees 當前離線
其實如果由無限轉咗做 2GB, 對大部份普通用量o既客戶黎講...真係影響唔大..只不過係多咗份心理壓力(要成日 ... 怪盜^o^雷斯 發表於 2011-11-2 10:58
就算4G都無乜用,估計可能實際上只增加1倍帶寬。 每年帶寬需求增加3-40%,好快又有瓶頸。 只能搵果D高用 ... t101 發表於 2011-11-2 11:15
OK仔 當前離線
中級會員
總係覺得D 電信公司轉移左大家視線. 不停話手機數據用量太多. 但又完全唔講佢地有提供既無線家居寬頻同D 手 ... hellfighter 發表於 2011-11-2 11:02
abcjerry 當前離線