光籤$4/m 一般黎講裝一戶最多都用100m,多過100m既case好少
因為hkbn有起site果時d switch同gpon設備好多時 ...
SSII 發表於 2010-4-22 02:04



你咁講既話 其實pccw都好好賺

TOP

鑽石=炭= _ _
--------------------
我想問下樓主
個modem有無埋router function?
要買個gigabit wan+lan+ ...
POKeDOLL 發表於 2010-4-21 22:40



乜fuction 都冇...得兩個output giga lan 頭, 一個比voip 一個比 PC/ router..

TOP

我用緊 x25m, 理論上可食曬 bb1000, lan card 係 intel pt 1000,

router 係 pfsense, atom n270/1g/8 ...
An哥 發表於 2010-4-21 12:51



    咩MOBO 行ATOM又有DUAL GbLAN?

TOP

你咁講既話 其實pccw都好好賺
darkfrank 發表於 2010-4-22 02:16


的確係
成本更低

TOP

HKBN 個 ONU 有冇其他選擇

ONU ---> LC Fiber ---> Router,有冇 D 咁既 ONU

TOP

router 係 pfsense, atom n270/1g/8g cf/ wifi/ 2x realtek 1g lan ....拖兩部機only
An哥 發表於 2010-4-21 12:51


部機食唔食電呀?
見你插住錶度power

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kenfung 於 2010-4-22 09:39 編輯

你睇返今期PCM ..
其實你去speedtest 果度做test 單一connect 去唔倒 1G 的.
你試過搵十個 BB100 既人..你開個FTP server 同時間俾佢地扯下..
你就會見倒個效果

TOP

你的VoIP是跟BB1000来,还是本身就用开HKBN的VoIP呢?

根据你说,你的BB1000光纤入户,然后进入一个盒子 ...
yhfung 發表於 2010-4-22 09:28



我可以答到你係2102 , 攞 10.X.X.X  IP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP