無人用幾低都係浪費
有人用幾高都係慢

我hkbn 2gbps . web server + download server + bt + netflix, 公司連線server 3食到盡就是爽

如果有再高我打算昇上10gbps, 再高就不考慮了

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-5-6 04:10 編輯
I'm using $69 HGC 100Mb VDSL2 which is good enough for general home use.  For demanding users, 2000M ...
pc1668 發表於 2024-5-6 02:22


3年前簽過91蚊1000M+家居電話PLAN
之後因為出海同返大陸慢問題轉返1000M HKT 158蚊乜都唔跟,再升到2.5Gbps 258
cut左只續返電話,31蚊一個月,所以扣返其實都係60蚊1000M
(我因為忍受唔到HGC的PING 同連線質素,有2年我係白交錢放佢係度)

平時微軟 STEAM 同下載AI模型,真係好易拉到180-200MB/S
個人心急,唔鐘意等多半個鐘,如果有10GBPS 唔貴都會考慮升
我見佢HKT隻光貓都係10G黎,肯定預之後再升

TOP

1000Mb仲要一屋人分喔, 每人實際可能分得一半甚至更少

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-5-6 04:17 編輯
1000Mb仲要一屋人分喔, 每人實際可能分得一半甚至更少
forum 發表於 2024-5-6 04:09


咁其實就通常都唔會成家人一齊扯野

我公司成百部一齊上,都係得1000M x2,BUSY TIME平均負載都去唔到10%

大水喉主要都係for扯file 用

日常打機,上網睇片其實食好少
200個WI-FI 裝置online,對外平均都係30~40M咁
最大食其實係windows /手機os /APPS更新,
當然公司環境有內部CACHE server 去晒呢D重複負載,就再慳返30-40%
屋企機有限,都唔會話全日拉幾十GB咁多

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

1000Mb仲要一屋人分喔, 每人實際可能分得一半甚至更少
forum 發表於 2024-5-6 12:09


開下裝置管理員睇下 network stats 有無 1% 時間用到 500Mbps

TOP

回覆 45# Miipp

大多數時間係1%都冇
但我諗大家揀1000都係為左需要用到果一刻希望可以快d
我續約時都曾經想過downgrade去500或200, 但個sales開d offer會令你打消念頭

TOP

回覆  Miipp

大多數時間係1%都冇
但我諗大家揀1000都係為左需要用到果一刻希望可以快d
我續約時都曾經想 ...
forum 發表於 2024-5-6 13:08


我揀 1000M 係因為幾乎同 500M 同價,如果平 20 我會用 500M

但而家 d 人用 2G/2.5G 並唔係貴一兩三四五成咁少

TOP

1000Mb仲要一屋人分喔, 每人實際可能分得一半甚至更少
forum 發表於 2024-5-6 12:09 PM



百幾年前d大家庭, 一屋大富大貴住十幾人果d?
晚晚排排坐一齊食飯, 連阿媽都download埋Steam打機?

小家庭只得四丁人, 畀盡你咪得8手8眼4口

TOP

回覆  Miipp

大多數時間係1%都冇
但我諗大家揀1000都係為左需要用到果一刻希望可以快d
我續約時都曾經想 ...
forum 發表於 2024-5-6 01:08 PM


我揀1000Mbps唔係因為貪一時爽, 事實上我所有download tasks係排晒程, 攤開做

揀1000唯一的原因係佢返而平過100
唔計M記個免費餐, 加幾蚊就可以快10倍, 所以揀1000

正如我之前其他posts講過, 如果$998定價25Gbps, 佢$4 100Mbps, $40 1000Mbps的話
唔使諗, 我必揀100 Mbps, 同佢簽100年約
又或者再極端d, 佢如果行56kbps, 再除落去$0.0002/month
我甚致同佢簽500年約, 留返比我d子孫, 一炮過又點話, 驚公司走數姐

TOP

有線200MB又係另一樣野
香港1000MB都係80蚊,上下載對等平過台灣,仲想點
ekchk 發表於 2024-5-5 21:52

仍有不少人不想麻煩轉台或不想另外用modem,每月付百多元的100M計劃。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP