pingpangpo 當前離線
中級會員
TOP
joejoni 當前離線
在AC1900組別, R7000實在較AC68U好得多 Source: pingpangpo 發表於 2016-6-1 00:33
sunnykoomos 當前離線
成也細節,敗也細節
進階會員
咁如果我夜晚7-8部機就有影響? 黑市波波 發表於 31/5/2016 11:52 PM
在AC1900組別, R7000實在較AC68U好得多 pingpangpo 發表於 1/6/2016 12:33 AM
yelodog 當前離線
但比個介面出街會唔會好易比人hack左成個network先? 黑市波波 發表於 2016-5-31 23:54
mcgate 當前離線
manitoba 當前離線
有冇ching試過 AC68 嘅RAM超頻? manitoba 發表於 2/6/2016 09:10 AM
已經過熱仲超 sunnykoomos 發表於 2016-6-2 15:27