在AC1900組別, R7000實在較AC68U好得多




Source: http://www.smallnetbuilder.com/w ... less-retest?start=2
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

在AC1900組別, R7000實在較AC68U好得多




Source:
pingpangpo 發表於 2016-6-1 00:33


   
個測試係兩年幾前,當時佢地既firmware同而家都唔同,基本上個結果係而家嚟講係冇任何參考性

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone

TOP

咁如果我夜晚7-8部機就有影響?
黑市波波 發表於 31/5/2016 11:52 PM

咁就會大好多,不過你要起碼2部裝置以上有MU-MIMO,同一時間load耶先會有差別

TOP

在AC1900組別, R7000實在較AC68U好得多
pingpangpo 發表於 1/6/2016 12:33 AM

宜家AC68U主要輸在過熱,否則同一核心差別唔會太大

TOP

load咗新firmware, AC68U的確有改善。不過LAN to WAN只有8xx Mbps. 亦見多c hing話有時唔穩定, 唔知會否太熱

TOP

但比個介面出街會唔會好易比人hack左成個network先?
黑市波波 發表於 2016-5-31 23:54

係會有機會比人撞,所以要改出街port number, 或者set只比邊部機(或者網址)先可以login. 再唔係就唔放出街, 要撥VPN先入去

TOP

要入router 搞setting or wol,梗係openvpn 入去再login,就咁放login port出街任人魚肉,太危險啦。

TOP

有冇ching試過 AC68 嘅RAM超頻?

TOP

有冇ching試過 AC68 嘅RAM超頻?
manitoba 發表於 2/6/2016 09:10 AM

已經過熱仲超

TOP

已經過熱仲超
sunnykoomos 發表於 2016-6-2 15:27


冇開冷氣我部68u只係微暖,cpu大概80多度

TOP