提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

正常使用?
一個人streaming就足夠幾十個人睇網頁, 如果你話係網絡商問題, 點解呢個世界冇一間網絡或設備 ...
7G 發表於 2011-11-1 23:57



    因為佢地唔想落錢增加設備
其實最好就唔使買任何設備, 咁d人無啦啦上到網
isp又無啦啦收到錢

要做點會做唔到, 等於傾電話, 和記會斷線, 但1010好難斷線
1010肯落錢增強設備, 問題在客人肯唔肯每月交咁多錢

如果streaming就唔正常
咁商業人用1010經常傾生意, 搶左123既電話頻寬又係咪正常使用

TOP

根本都唔關事

佢既無限 plan, 無話明 24 小時都要俾番佢個網絡既最高流量喎

7.2Mbps 一定要俾你用個幾兩個鐘, 不停咁用 7.2Mbps 咩?

而家根本就可以限速都唔構成任何罪行/違規架喎

d 公司根本 sell 無限 data plan 之前應該有左一定數據先會跟住黎 sell 架啦
如果間公司無限量咁 sell 人 join 一個佢地根本提供唔到既服務, 關 d 客仔咩事先?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

天下咁多種p2p streaming逐樣deal得黎D客deal你好耐啦.
7G 發表於 2011-11-2 00:39


7G兄~~~我明你講咩~  BANDWIDTH係咁多就係咁多.... 電訊商總要做嘢
但咁都唔係反DEAL D客架嘛~~~
我真係正正常常咁用... 只係流量發展快過網絡發展... 負荷唔到....
但問題真係唔係出係用家度嘛~

其實而家先係3G既收成期....冇理由咁快推晒D人上4G
係電訊商都會諗縮數~

TOP

唔想落錢加設備??

有設備冇人, 連加人都加唔切啦.
先唔好計1010(其實都係CSL一個網)肯唔肯加設備, 本身10 ...
7G 發表於 2011-11-2 00:46


3G... 3仔頻譜唔係同CSL爭少少架咋咩?
但3仔客多過CSL好多

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果一個PLAN, 係1GB->5GB->10GB, 無無限都得.

而家就係100MB->150MB->200MB->500MB

係人係鬼都一定簡無限

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP