semson 當前離線
元老會
無改果部晌香港夏天有冇問題?會唔會不穩定? 以唔開冷氣計 via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1) ... colocynth 發表於 2019-3-15 19:47
TOP
asian_xl 當前離線
進階會員
D人話最簡單的增強散熱方式 *係 反轉部機放 via HKEPC Reader for Android colocynth 發表於 2019-3-15 20:38
colocynth 當前離線
中級會員
打直放都可以 asian_xl 發表於 2019-3-15 22:49
無hang但溫度90幾度,唔敢長時間用。 再利申:我果部係K3C,同K3一個壳但冇咁熱。 ... semson 發表於 2019-3-15 21:36
阿q 唔用2.4g 又屋企400-500尺大應該夠用。 有人話2.4g差係因為USB 3.0干擾,padavan似乎可以disab ... semson 發表於 2019-3-15 13:08
恩山有人聲稱住廣州、海南。佢地部原裝 K3 都冇過熱問題 不過,唔知係咪 sales via HKEPC Reader ... colocynth 發表於 2019-3-15 22:55
邊度有得買K3/K3C呀? asian_xl 發表於 2019-3-15 23:34