請問各位師兄 ,如果上3HK, 用
(1) ZTE 5G CPE MC8020  
(2) CPE Pro 3
請問邊隻較好?

我見mc8020好似有個類似DualWan咁既功能,可以用返條固網+5g一齊用,唔知真唔真?有無師兄試過,可唔可以分享一下,唔該晒。

TOP

回覆 398# jeffkim


依家既5G BB, 通常係system背後限制張sim卡用到邊部機
而唔係部機lock死只可以用到某台既卡

TOP

最近要搬屋 我而家都諗緊 PCCW地線100MB 定 3HK 5G

TOP

最近要搬屋 我而家都諗緊 PCCW地線100MB 定 3HK 5G
therocktom 發表於 2022-4-8 23:30

3台個5G有試用,當然試左屋企咩速度先啦,唔OK咪用PCCW

TOP

最近要搬屋 我而家都諗緊 PCCW地線100MB 定 3HK 5G
therocktom 發表於 2022-4-8 23:30



    有半年約.....又有7日試用............148.....可以一試吖...

TOP

申左 $86 x 30 , 不過月尾先開始
雖然2 個lactation , 但加張卡 加部機都係錢

TOP

OKOK  唔該哂兩位 都係新搬去村屋

TOP

有半年約.....又有7日試用............148.....可以一試吖...
VADER 發表於 2022-4-9 01:21

3台就冇半年約,最短2年,但有7日試用問題不大

TOP

有人用緊3HK 個5G 評價如何 有冇FUP?

TOP

回覆  jeffkim


依家既5G BB, 通常係system背後限制張sim卡用到邊部機
而唔係部機lock死只可以用到某台既 ...
jd2268 發表於 2022-4-8 23:14


唔緊要啦, 最緊要係SMT個PLAN, ROUTER免租金,
而我又唔想比錢去買舊以後我再用唔著既野,
所以我覺得比較適合我!~

TOP