回覆 30# jk1399

用過先知好,香港機場個 High speed WiFi 都係同一個型號嚟。

eBay 係買平野容易接觸啲啫,我自己屋企係同 Cisco 代理買一手貨   ,唔使特別歧視。



via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

仲記得第一隻router係3Com
之後玩過Fon / TP link刷OpenWRT等
再之後買華仔
Wifi好唔stable (有啲電話成日搵唔到Wifi/Connect到龜速)
再轉PF Sense + Unifi AP LR
後來唔想搞
再轉返華仔
但Wifi都係有問題 (某啲電話成日斷線,router喺目視距離,Power adj過唔同Lv / auto...)
買隻Unifi Wifi 5 Lite AP頂住
但屋企有啲位收得差
之後買隻華仔Wifi 6
收係收到
但又成日有問題 (connect住但好慢/直頭用唔到internet)
受夠了

其實買第三隻華仔之前
想買返Unifi Wifi 7 AP
但太熱要行風扇
怕積麈令我卻步

買咗呢隻router
其實屋企人冇停過投訴
只係呢幾個星期特別密
要我每星期reboot約兩次先正常
嚟緊都係坃返Unifi Cloud Gateway + Pro XG
諗緊買隻冇風扇嘅Poe+ Switch or Poe+ injector
(Cloud Gateway fibre雖然有Poe+,但有風扇我唔想)

請問有冇人玩緊Pro XG
冇風扇唔自己加散熱
會降速嗎?
謝謝

TOP

回覆 32# sing
我係UDR7 配 POE+ injector接ProXG,個POE本身有其他嘢插。
AP本身無風扇,用咗半年我吊天花唔覺佢有降速,剛才摸吓佢外殼微暖應該唔過45度。

TOP

屋企加個AP, 仲要專登去EBAY買隻舊款
jk1399 發表於 2026-5-9 02:00



你唔識就出少啲聲,個個post都見你覆,個個都無意義

TOP

本帖最後由 s84292 於 2026-5-9 15:40 編輯
唔介意舊少少可以去 eBay 望下 Cisco Catalyst 9130axi AP,雖然得 WiFi 6 但係勝在 8x8 MIMO 同埋穩定,我 ...
licson 發表於 2026-5-7 12:38


買呢隻不如買Ruckus r370 Wi-Fi 7 (802.11be)

有Unleashed自己可以做主控行MESH(仲可以SET 幾隻AP同時做主控)
又有cloud控制,又可以食返主控又得,唔洗刷咩fw
公司個4隻r350無主控4個組成一個network,連40部notebook
5年都未手動reroot 過一次(佢自動更新reboot另計)

r370 2.4GHZ 2x2:2 + 5GHZ 2x2:2 組MLO
反而8x8 屋企冇咩用, 要wifi7好過

TOP

仲記得第一隻router係3Com
之後玩過Fon / TP link刷OpenWRT等
再之後買華仔
Wifi好唔stable (有啲電話成日 ...
sing 發表於 2026-5-9 08:10


pro xg我冇,7 pro max我有

3隻半年都未試過熱,每一隻都係24/7 同時連20-30台機

TOP

回覆 35# s84292

呢個我認,Cisco 啲操作的確唔係咁 user friendly,不過講到 8x8 如果屋企多人多電話嘅話其實都叫有啲用(MU-MIMO)。

我自己試扯得盡我手機 WiFi 6 2x2 MIMO 滿速,speedtest 有 1.6Gbps。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 s84292 於 2026-5-10 12:43 編輯
回覆  s84292

呢個我認,Cisco 啲操作的確唔係咁 user friendly,不過講到 8x8 如果屋企多人多電話嘅話其 ...
licson 發表於 2026-5-9 15:45


WIFI 7我拎部出名慢wifi的垃圾IPHONE 17PRO MAX,
2X2 wifi7 5ghz 160mhz都1700mbps,

唔好話8x8, 4x4我公司係for 40-50台ipad 一齊連先有分別, 20部一齊上網都係同2x2 差得5-10% delay
如果講速度,8x8要10gbps uplink先叫有d作用,
2.5gbps uplink 根本4x4都拉唔滿

ap內互連家用根本冇呢個應用場合,airdrop 都直接機to機直連wifi
airplay2 最高4k60解像度+無損音效都唔會超過200mps

而且重點係wifi7 有mlo, 可以2x2 2.4ghz+2x2 5ghz 同時使用
當然前提係個FW真係支持,不過Ruckus  MLO我測過係大部分MLO特性都支持
而UNIFI 我則評價為該功能不存在,UNIFI 將呢個波推到客戶端的問題

好多所謂的WIFI 7根本唔係完整WIFI7, 只係符合WIFI7基本認證,即使賣到好貴
https://youtu.be/-5o_Qu3XToQ?si=oiN5utgGEXVeBsnz
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

WIFI 7我拎部出名慢wifi的垃圾IPHONE 17PRO MAX,
2X2 wifi7 5ghz 160mhz都1700mbps,

唔好話8x8, 4x4我 ...
s84292 發表於 2026-5-10 20:21


MLO對穩定性、latency同packet loss幫助大唔大?

TOP

WIFI 7我拎部出名慢wifi的垃圾IPHONE 17PRO MAX,
2X2 wifi7 5ghz 160mhz都1700mbps,

唔好話8x8, 4x4我 ...
s84292 發表於 2026-5-10 20:21



當年未有Mesh
Unifi一大賣點係Zero Hand Over
我係睇中呢樣先揀佢
點知佢一路beta
到Mesh盛行都搞唔掂

細個好享受DOS / Linux 等command prompt OS
完全唔想掂NT (當年真係好唔掂,夾硬塞個active desktop落NT,次次login都爆error)
年紀大
只係想簡簡單單有個stable Wifi
唔想再搞咁多了

TOP