D膠係咁架啦!
出3G個陣就話2G都夠用,唔使3G
出4G個陣就話3G都夠用,唔使4G
出5G個陣就話4G都夠用,唔使5G
...
Andysland 發表於 2024-5-6 09:50 
case by case 講啦, 唔好玩文字遊戲
當年 3G 大塞車, 上 4G 係天同地. 我當年係第一批上 4G 的
但 4G 上 5G 就真係睇各人需求. 4G 全速 plan 已經好快, 唔快係因為繁忙時間地區人多. 上個月終於上左 5G (貴十幾廿蚊), 但體驗提升係有限公司, 高速方面的提升手支應用唔多 feel 到, 而人多 bandwidth 唔夠問題依舊, 返工搭地鐵 load 空氣環境一樣繼續 load 空氣.
用左短時間 5G 見唔到有解決 4G load 空氣問題. 等於打機 FPS low 的問題先關鍵咁. |