KinChungE 當前離線
長老會員
齋10G 就可以了 主要係見到全部平版10G lan 卡都係AQC , 有d 疑問 睇來可以試下 最平既 TP link ... 飯團A號 發表於 2022-3-28 09:24
TOP
飯團A號 當前離線
Banned
主要考慮係穩定性問題 飯團A號 發表於 2022-3-28 09:54
主要要求係不會斷線.... 原本我係用緊 2.5G 底板本身realtek 2.5G 偶然會一野斷曬要重插線先得 加張i225- ... 飯團A號 發表於 2022-3-28 10:08
我尼度散熱唔係問題 PCIE個位對正風扇 我只係要穩定唔斷線 最搞笑係不論 realtek 定 intel 既2.5 插 1G ... 飯團A號 發表於 2022-3-28 10:15
kitjai0 當前離線
進階會員
我尼度散熱唔係問題 PCIE個位對正風扇 我只係要穩定唔斷線 最搞笑係不論 realtek 定 intel 既2.5 插 1G ... 飯團A號 發表於 2022-3-28 10:15 AM
一開始係 qnap 1105 後來唔信邪換左 netgear gs110mx 個表現一模一樣 就肯定左唔係switch 問題 ... 飯團A號 發表於 2022-3-28 10:26