齋10G 就可以了

主要係見到全部平版10G lan 卡都係AQC , 有d 疑問

睇來可以試下 最平既 TP link ...
飯團A號 發表於 2022-3-28 09:24


價錢問題
正貨全新X550一張既價錢, 隨時貴過你成塊底板

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

主要考慮係穩定性問題
飯團A號 發表於 2022-3-28 09:54


睇你點定義
人地Intel可以大量I/O唔跌速
有HS散熱
支援SR-IOV令VM都足速

你用AQC係以上全冇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

主要要求係不會斷線....
原本我係用緊 2.5G
底板本身realtek 2.5G 偶然會一野斷曬要重插線先得
加張i225- ...
飯團A號 發表於 2022-3-28 10:08


realtek 2.5g @ windows斷線好少聽
i225lm就出哂名, 後期改左hardware rev改善左
留意更新driver + 注意散熱

如果講發熱量, aqc肯定比以上更熱, 長期辣手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我尼度散熱唔係問題
PCIE個位對正風扇

我只係要穩定唔斷線
最搞笑係不論 realtek 定 intel 既2.5
插 1G  ...
飯團A號 發表於 2022-3-28 10:15


你用乜2.5g switch / transceiver?

TOP

我尼度散熱唔係問題
PCIE個位對正風扇

我只係要穩定唔斷線
最搞笑係不論 realtek 定 intel 既2.5
插 1G  ...
飯團A號 發表於 2022-3-28 10:15 AM



    咁Ching 可以加張x520試吓先,不過我嘅2.5G 組合暫時都好生性

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

一開始係 qnap 1105
後來唔信邪換左 netgear gs110mx
個表現一模一樣

就肯定左唔係switch 問題 ...
飯團A號 發表於 2022-3-28 10:26


你行Windows 10?
有冇開Hyper-V?

TOP