回復 25# edward1906

我係30M未完約加錢上500M,30M時已經係冇WIFI服務,所以依家都冇,試唔到了!Sorry!

TOP

回復 29# yyl13517


    夠做就算啦[

TOP

本帖最後由 乂MHO 於 2011-7-19 20:35 編輯

回復 24# DarkGhostly

盒仔->ONU->ROUTER 同平時一樣咁駁,只係唔洗SET NETVIGATOR ID同PW,一插就用得
30M時我用1043ND,我覺得如果唔洗經ROUTER過檔案/其他用途,WIFI野又唔須要行好快,又多左個IP出黎既話...可以用返舊野都得,唔洗用9百蚊以上既價錢買個ROUTER返黎,不過人人唔同,睇自己須要同價錢了。(不喜勿插,謝謝 )


由上到下
紅=盒仔->ONU
粉紅=ONU->ROUTER
灰=ONU->電話
黃=屋->盒仔

ROUTER rayw 師兄提意了!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 1# 乂MHO
嘩你就爽啦,禁快玩到500M,係咪132蚊團plan。。。。

TOP

回復 34# fireeye

唔係陳豪,唔係團購,係現約+28=2XX

TOP

Wow how did you get 1000mb/s with 500 mb service?
The Dude 發表於 2011-7-18 08:53


裝左KIS係咁架...

TOP

點解 + 左 KIS 個SPEED仲DOUBLE左GE @@
山治 發表於 2011-7-18 13:29



因為KIS會scan every bit of incoming data, 但有機會谷埋d scanned data,然後一次過release ,就會咁

TOP

點解咁神奇可以有 1087M? 我屋企 2 部 giga ethernet 互連都係得 900M 左右...

TOP

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

edward1906 發表於 2011-7-23 00:50


你都係用PCCW 500M ??

TOP