我用緊 x25m, 理論上可食曬 bb1000, lan card 係 intel pt 1000,

router 係 pfsense, atom n270/1g/8 ...
An哥 發表於 2010-4-21 12:51



我覺得部atom既pfsense firewall 係樽頸位...
atom其實真係幾弱下...

TOP

本帖最後由 An哥 於 2010-4-21 13:55 編輯
3M接駁頭都唔駛100, 但都要廿幾蚊粒.
至於光纖, 入戶用耐彎型o個D係可以好貴, 不過唔知佢用邊隻, 冇得好講 ...
7G 發表於 2010-4-21 13:03


係Alcatel-Lucent......機房到我書房...師父話用左 110M 既光纖, 加上部 Alcatel, VOIP gateway 同兩個師父三個鐘...安裝費差唔多一定係由hkbn 補貼, 但其他pccw 果D 裝BB, 係唔會收安裝費...又咪係公司補貼

TOP

我覺得部atom既pfsense firewall 係樽頸位...
atom其實真係幾弱下...
wkfan 發表於 2010-4-21 13:36


先前有ching 測過應冇問題...加上我直駁PC 都差唔多速度...

啱啱打去HKBN問點解速度同理論差咁遠??.......佢話bb1000 係暫時冇速度保證( later 又可以叫 bb2000, 3000...都冇保證),  而個師父拉線時基本就唔知我裝 100/300 定 1000, 所以硬件基本上係一樣, 係個機房
/server 放幾多速度比你only..

TOP

見人地D光纖可以扭麻花都work
by mobile01

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

隻 Alcatel-Lucent ONT 係 Gb output?

TOP

BB1000 隨時可以衰過 BB100, 海外亦只係"最高" 20Mbs , 本地或海外完全無任何保證, 吹佢唔漲, 求神拜佛,望佢開大d水喉俾你

TOP

回復  HKF91

果部係 8 port switch,....部 voip 我駁左番去廳....
An哥 發表於 2010-4-21 12:46



    個voip box系用咩型號?

TOP

隻 Alcatel-Lucent ONT 係 Gb output?
RCHK 發表於 2010-4-21 14:47


係gb output...如果唔係點叫做 bb1000...cccccc

TOP

係gb output...如果唔係點叫做 bb1000...cccccc
An哥 發表於 2010-4-21 15:16


因為裝法同HKBN d 器材同 BB100 一樣

TOP