最重要係..WEB.QQ.COM都上唔到,用唔到WEB QQ
regangold 發表於 2010-2-6 00:34



無野講
岩岩登錄左半個鍾QQ都係LOGIN緊 一上黎原來大把人都係咁

TOP

無野講
岩岩登錄左半個鍾QQ都係LOGIN緊 一上黎原來大把人都係咁
yeung0_0 發表於 2010-2-6 00:36



    你睇下2樓就知我點比和記玩死

TOP

我上唔到QQ。真是氣死了

TOP

本帖最後由 waishingme 於 2010-2-6 00:41 編輯
qq.com都上到
regangold 發表於 2010-2-6 00:31


我暈暈暈.... 我狂暈暈暈.......
www.qq.com 網頁打開到... 但係做tracert www.qq.com 就話出唔到街.....
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

你睇下2樓就知我點比和記玩死
regangold 發表於 2010-2-6 00:38



用電信VPN
http://dl.dropbox.com/u/2361518/linqu-VPN.rar
帳號:8888
密碼:123123
測試帳戶黎
有急事既可以頂住當先

TOP

用電信VPN

帳號:8888
密碼:123123
測試帳戶黎
有急事既可以頂住當先 ...
yeung0_0 發表於 2010-2-6 00:41



    非常感謝

TOP

還以為是個人問題..原來大有人在....
MSN登入時好友全部顯示離線,之後一個一個登入--.--
再來是一些國外網 ...
kwloli 發表於 2010-2-5 23:59

算吧拉 我本來系今年1月中約滿 但系頂佢唔順 上年11月改用hkbn後乜Q事都冇  只系白比兩個月 算好彩

TOP

HGC 10MB
ping 唔到, tracert 唔到 www.youku.com
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

而家係咪好返喇 ? o岩o岩返 ... 好似無事喎
EOS 發表於 2010-2-6 00:54



    回歸和諧了... 一切依舊....
"要快可以好快, 要慢可以好慢, 阿爺要你回娘家就即刻拜拜 ..."

TOP