01067 當前離線
初級會員
有冇人啱啱轉咗cable?請報告下 avdaemon 發表於 2013-3-3 19:36
TOP
law1987 當前離線
進階會員
咪害死人. 只要你無Tethering(非iPhone 有關既plan, 除非你有俾$50, 否則都唔會有), 請用"SmarTone" APN ... Brainstomer 發表於 2013-3-17 19:29