有冇人啱啱轉咗cable?請報告下
avdaemon 發表於 2013-3-3 19:36



普通上網 bt下都ok
但一打機 (D3, EXVS)斷到痴線, 幾分鐘斷一斷...

TOP

咪害死人.

只要你無Tethering(非iPhone 有關既plan, 除非你有俾$50, 否則都唔會有), 請用"SmarTone" APN
...
Brainstomer 發表於 2013-3-17 19:29


宜家SMT個網無咗$50個條款,你睇睇

TOP