Pdd買左個tp link be6430 wifi 7, 連hgc 機仔就一直紅燈上唔到網, 但如果係連router就上到,係咪呢個牌子 ...
sacrilegium 發表於 2026-5-25 19:53



    你唔識SET姐

TOP

本帖最後由 z1022 於 2026-6-20 23:19 編輯
響呢度問野唔講清楚,唔通變咗我錯?
你咁嘅話都可以唔理我架!仲乜要出聲! ...
javacomhk 發表於 2026-6-20 18:56

錯咗錯在你出聲批評人。 唔係唔可以批評 但是可唔可以客氣啲。
我只係覺得點解有啲人扮曬嘢。 人哋唔識先至問 你就扮曬嘢

TOP

本帖最後由 javacomhk 於 2026-6-21 23:04 編輯

你咁叻又唔見你教識佢!
講到以為你做咗版主,出來扮版主話人哋違反版規
定係佢係你嘅分身出來維護啊!唔識點發問嘢比人話吓都唔得啊!
我屋企部大陸電腦都上唔到網啊,你知唔知點解呀!

TOP

Pdd買左個tp link be6430 wifi 7, 連hgc 機仔就一直紅燈上唔到網, 但如果係連router就上到,係咪呢個牌子 ...
sacrilegium 發表於 2026-5-25 19:53


大陸ROUTER係香港用, 拎唔到IP(一直紅燈上唔到網)
原因多數係呢個WAN/LAN盲插(自動分配)功能

唔知點解大陸 ROUTER係香港用, 應該都是無法自動分配
所以要在後台關閉呢個功能, 那就會正常



TOP

大陸ROUTER係香港用, 拎唔到IP(一直紅燈上唔到網)
原因多數係呢個WAN/LAN盲插(自動分配)功能

唔知點解大 ...
jk1399 發表於 2026-6-22 02:28



一早巳經有ching教左樓主呢個知識,但係樓主傾向用金錢解決問題

TOP

樓主用金錢解決問題的確係一個好做法
不過佢auto detect做WAN定係LAN甚至disconnect,個後台有圖畫有文字,
如果係呢個問題,樓主應該係堅唔識,求一插就用到

TOP

本帖最後由 z1022 於 2026-6-22 11:27 編輯
你咁叻又唔見你教識佢!
講到以為你做咗版主,出來扮版主話人哋違反版規
定係佢係你嘅分身出來維護啊!唔識 ...
javacomhk 發表於 2026-6-20 23:59


教唔教一件事 你需唔需要串人 可能你電腦知識畀樓主識多少少 其他嘢可能一pat屎
就扮曬嘢  係咪因為自卑所以自大
而家討論區好多人鍾意串人 以前不是這樣的

TOP

教唔教一件事 你需唔需要串人 可能你電腦知識畀樓主識多少少 其他嘢可能一pat屎
就扮曬嘢  係咪因為自卑 ...
z1022 發表於 2026-6-22 03:24



    我邊句有串佢?我直接講出佢沒講出點駁個 Router,咁叫串佢呀!
唔比人話得就唔好響呢度問問顯啦!
好似我淨係講部大陸notebook 上唔到網,你會知點解決個問題咩!

TOP

唔知幫唔幫到手, 我很久以前換 router 時都係咁... (淘番來的華為 router)
你試下去舊 router 睇下有冇得 release IP?
可能係 ISP 一次只會派一個 IP 比你... release 左新 router 就可以 get 到新 IP.

TOP

本帖最後由 z1022 於 2026-6-22 17:46 編輯
我邊句有串佢?我直接講出佢沒講出點駁個 Router,咁叫串佢呀!
唔比人話得就唔好響呢度問問顯啦!
...
javacomhk 發表於 2026-6-22 11:38


"講到一舊舊,唔清唔楚,點樣駁又唔講,放棄把啦!"

"好似我淨係講部大陸notebook 上唔到網,你會知點解決個問題咩!" 關我义事,我唔想答亦都唔會話你唔識上網搵呀 . 明唔明 ?

TOP