現在電話線可以經GPON出。
evantkh 發表於 2022-5-18 07:32

如果樓主要裝第二間公司固網,就會需要用到電話wallpate

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

如果樓主要裝第二間公司固網,就會需要用到電話wallpate

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
SSII 發表於 2022-5-18 07:33


同時裝兩個ISP只要有位放到第二條GPON就得,除非行銅線。

TOP

同時裝兩個ISP只要有位放到第二條GPON就得,除非行銅線。
evantkh 發表於 2022-5-18 08:04

淨裝電話的話,pccw,hgc,hkbn基本上有銅線既話,都會比銅線你

我諗無人想家居固網要拖住只光纖ont用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

淨裝電話的話,pccw,hgc,hkbn基本上有銅線既話,都會比銅線你

我諗無人想家居固網要拖住只光纖ont用

vi ...
SSII 發表於 2022-5-18 09:16


唔想都無計! 我大陸就用緊fibre出, 因為isp全部做晒光改.

TOP

可以自己夾番個光纖頭嗎

TOP

我新居屋,最近都join咗hkbn
咁新居屋原本已經有個位係比寛頻拉線
我裝修個陣叫師傅造條喉經地下由原本位置駁去對面牆造番個電掣盒出
咁寛頻拉線師傅來到,我同佢講要拉去對面出
佢就幫我將個光纖盒上咗去個電掣盒上面

原先個位,佢應該就唔會拎來上光纖盒,但佢會經個到拉線入屋
你想上牆,要係裝修前唸定條線點走

TOP

最後係自己將條光纖打餅再輕輕紮好,收咗上牆
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 27# cktse


   Looks nice, thanks for sharing and enjoy the broadband.

TOP

標準安裝哩個盒唔包上牆

空面板係唔會比(因為真係冇在身), 你有需要就自己落街買$16-$20左右

但如果好聲 ...
wunit 發表於 2022-5-17 02:49 AM



其實我唔明合約上的標準安裝點解唔包面板

有尾無頭都能叫標準?


師父無帶係身就係佢問題, 叫師父行多轉lor

TOP

謝謝師兄解答:

其實係想知如果裝修,想預先鋪定喉管,有無可能將個寬頻裝上牆,最好做到平牆面。咁做有 ...
iamredfox 發表於 2022-5-17 04:05 AM



明盒, 暗盒的分別

TOP