SSII 當前離線
進階會員
現在電話線可以經GPON出。 evantkh 發表於 2022-5-18 07:32
TOP
evantkh 當前離線
如果樓主要裝第二間公司固網,就會需要用到電話wallpate via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ... SSII 發表於 2022-5-18 07:33
同時裝兩個ISP只要有位放到第二條GPON就得,除非行銅線。 evantkh 發表於 2022-5-18 08:04
雯雯 當前離線
淨裝電話的話,pccw,hgc,hkbn基本上有銅線既話,都會比銅線你 我諗無人想家居固網要拖住只光纖ont用 vi ... SSII 發表於 2022-5-18 09:16
罪大惡極 當前離線
中級會員
adechan 當前離線
cktse 當前離線
alanh999 當前離線
pbodq 當前離線
標準安裝哩個盒唔包上牆 空面板係唔會比(因為真係冇在身), 你有需要就自己落街買$16-$20左右 但如果好聲 ... wunit 發表於 2022-5-17 02:49 AM
謝謝師兄解答: 其實係想知如果裝修,想預先鋪定喉管,有無可能將個寬頻裝上牆,最好做到平牆面。咁做有 ... iamredfox 發表於 2022-5-17 04:05 AM