我部ROUTER, 特登調到最弱WIFI, 就係怕電磁波傷身

TOP

我部ROUTER, 特登調到最弱WIFI, 就係怕電磁波傷身
1個閒人 發表於 2022-3-18 14:10



    有腦的人總是比較少。。。。

TOP

我部ROUTER, 特登調到最弱WIFI, 就係怕電磁波傷身
1個閒人 發表於 2022-3-18 14:10


即咁講,自己唔射死自己,比人射死中唔抵[img][/img]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

即咁講,自己唔射死自己,比人射死中唔抵[/img]
jackwong717 發表於 2022-3-18 14:19


間中見到 d 人 (線上/下) 話熄 router 先訓覺我都廢事笑....

TOP

唔想俾電磁波傷身, 本應就直頭手提電話都唔好用, 唔好上網, 用返固網電話, 最徹底係去郊外住, 但都唔好用智能電話, 唔好睇電視

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實樓主係唔係唔知Mesh係乜?
我上星期鄰居先話個仔投訴上ZOOM好慢又成日斷, 用extender, homeplug都唔得, 原來佢真係唔知有樣野叫Mesh, 第二日換左Mesh router, 全個世界唔同晒

TOP

回復 25 #Miipp

年青時,老一輩會講,唔好睇咁多手機,平時着多件衫,落雨唔好淋濕,受傷要好好處理,
洗頭要吹乾,手淫唔好太密等等.....!
原因得1個,因為佢以上出了問題,所以會好顧慮!
你現在對wifi不怕,因為你個腦無問題!
顧慮wifi會影響他,他巳.…......!

Android 紅米note8pro

TOP

如果唔係主力牆, 就拆左佢改用輕磚牆.

TOP