地區set"歐洲', 選DFS頻道會少D人用快D
時雨... 發表於 2019-9-8 12:03


我用緊channel 100, 真係快D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你有wired ap 緊係啦 我走明線樣衰
總之真係試過ac86 唔夠ax4強 無吹水的
我屋900呎 router 放廳 主人房 ...
birdycarryme 發表於 2019-9-8 12:18

AC86U 熱 ??  奇

你會不會睇錯? 其實你是用緊AC68U

TOP

RAX40 用家表示 好好用!!!

TOP

有新買新,各有各好。

TOP