ckwxxxx 當前離線
中級會員
其實使唔使拆咁多隻AP? 樓主無講有幾大. 隔間如何. 100 人, 2~3百個device 買2 隻UAP‑AC‑PRO 都 ... 556556bt 發表於 2017-12-15 01:35
TOP
Brainstomer 當前離線
Banned
Half-Life2 當前離線
進階會員
可以答你,100 device per AP真係會唔夠,雖然拖到200都唔會死,但反應會慢。 一隻AP最好控制住50個左右de ... Brainstomer 發表於 2017-12-15 10:17
回覆 Half-Life2 社福機構買野最麻O煩,又要單,又要招標,又要本地。 可以網上買料就 J1900/i3 ... cct241292 發表於 2017-12-14 20:27
nexstar 當前離線
ostrich1983 當前離線
OSTRICH