tuyylihk 當前離線
進階會員
之前啲雜誌講佢係想偷雞種柱做wifi, 做上網客+加大免費電視覆蓋但俾人篤爆左。 ssp有幾條柱都拆左。 ... worldcat 發表於 2012-2-2 11:51
TOP
peter_chan 當前在線
但hkbn死口唔認係wifi囉 不過起係咁個位唔係做wifi都幾難做其他野 做分線唔駛做到係街掛 而家就當唔肯定 ... tuyylihk 發表於 2012-2-2 11:53
bbbear 當前離線
bbbear
老實講﹐如果真係做wifi﹐真是大眾市民(包括旅客)之福。 以其種柱的密度﹐只要背後做得好﹐有roaming 設 ... peter_chan 發表於 2012-2-2 11:55
但其實更好係佢乾乾脆脆拎個4G牌好好搞啦 而家得CSL獨市做 李氏家族期待不能,但又以本壓人唔比人拎牌 SMT ... tuyylihk 發表於 2012-2-2 11:58
worldcat 當前離線
事實4間4g牌網絡商邊會放過你,幾億投個牌返黎會俾你用幾百萬搞掂。 係黃生咁勇先博一博。 ... worldcat 發表於 2012-2-2 13:03