之前啲雜誌講佢係想偷雞種柱做wifi, 做上網客+加大免費電視覆蓋但俾人篤爆左。
ssp有幾條柱都拆左。 ...
worldcat 發表於 2012-2-2 11:51

但hkbn死口唔認係wifi囉

不過起係咁個位唔係做wifi都幾難做其他野
做分線唔駛做到係街掛
而家就當唔肯定算啦...

TOP

但hkbn死口唔認係wifi囉

不過起係咁個位唔係做wifi都幾難做其他野
做分線唔駛做到係街掛
而家就當唔肯定 ...
tuyylihk 發表於 2012-2-2 11:53


老實講﹐如果真係做wifi﹐真是大眾市民(包括旅客)之福。

以其種柱的密度﹐只要背後做得好﹐有roaming 設定﹐隨時可以坐巴士一路用wifi上網﹐一直坐車都唔會斷線。

TOP

但hkbn死口唔認係wifi囉

不過起係咁個位唔係做wifi都幾難做其他野
做分線唔駛做到係街掛
而家就當唔肯定 ...
tuyylihk 發表於 2012-2-2 11:53


如做wifi 都唔會好得去邊 ...真係唔知有乜用..?

TOP

老實講﹐如果真係做wifi﹐真是大眾市民(包括旅客)之福。

以其種柱的密度﹐只要背後做得好﹐有roaming 設 ...
peter_chan 發表於 2012-2-2 11:55

但其實更好係佢乾乾脆脆拎個4G牌好好搞啦
而家得CSL獨市做
李氏家族期待不能,但又以本壓人唔比人拎牌
SMT又唔知想點
中移動都冇辦法期待...

TOP

中移動都要用CSL 3G 做4G Backup.

TOP

但其實更好係佢乾乾脆脆拎個4G牌好好搞啦
而家得CSL獨市做
李氏家族期待不能,但又以本壓人唔比人拎牌
SMT ...
tuyylihk 發表於 2012-2-2 11:58



    現時LTE 的設備真係未成熟﹐HTC自己都講﹐當部4G機作語音通話時﹐要跳回3G網才可通話﹐過程要成5秒(Fine turn後估計要1-2秒)。

如果真係設備完善﹐可直接用4g通話﹐那時才是設備配套成熟﹐那時再推出4g LTE都未遲。

而家看到的﹐4G 只是在淨Data服務﹐設備是成熟﹐所以csl先推出是他們有信心在3g及4g互補不足。其他台你可以講做得慢﹐或者真係無打算在語音服務未成熟之前推出任何服務。

TOP

老實講﹐如果真係做wifi﹐真是大眾市民(包括旅客)之福。

以其種柱的密度﹐只要背後做得好﹐有roaming 設 ...
peter_chan 發表於 2012-2-2 11:55


事實4間4g牌網絡商邊會放過你,幾億投個牌返黎會俾你用幾百萬搞掂。
係黃生咁勇先博一博。

TOP

係得3間4G 網絡商...係用十幾億投..

TOP

事實4間4g牌網絡商邊會放過你,幾億投個牌返黎會俾你用幾百萬搞掂。
係黃生咁勇先博一博。 ...
worldcat 發表於 2012-2-2 13:03


那便要先確定一件事﹐便是HKBN本身的牌照﹐是否可以直接提供WIFI服務?

如果可以﹐幾家3G 4G公司都無得好出聲﹐因HKBN是可提供這個服務﹐無理由要限制一家公司的發展的 (除非有違反其他條例)。

但係﹐HKBN 本身的牌照是不可直接提供WIFI服務﹐即刻情況唔同晒。即使無人投訴﹐政府都可做野。
至於現時拍伙的 Y5ZOOM﹐又有沒有再積極去發展WIFI網絡。可不可互相合作﹐使用HKBN的柱放AP﹐真係無人知啦。

TOP

回復 28# bbbear

唔該師兄補充。
smt 無投牌但會升級現有頻譜,所以係有4間網絡商。(分埋3,pccw,123,1010 唔止)

TOP