回復  ericjoe
hkbn 好似仲唔夠
kwokhokay 發表於 2010-2-6 00:13


Thx...  不過真係頂唔順... 呢排和仔上大陸時得時超慢... 而家全死....既然BW 夠, 係線斷/routing issue or config problem??... 咁大間和仔, upstream peering 應該唔少, SET 錯 BGP policy????

TOP

算..由我朋友決定來唔來香港

TOP

用移動既 JOJOHOT 去到
http://bbs.jojohot.com

TOP

本帖最後由 waishingme 於 2010-2-6 00:26 編輯

呢家icmp出街又好返(只限大陸) ?
tracert www.youku.com 無問題, telnet www.youku.com 80 無問題, 但係個網竟然係上唔到?

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

呢家icmp出街又好返(只限大陸) ?
tracert  無問題, telnet  80 無問題, 但係個網竟然係上唔到?

...
waishingme 發表於 2010-2-6 00:25



Still can't browse to china webs.... DLS....   忽然發覺....  原來自己不經不覺成日上大陸網... 仲係好耐了....

TOP

qq.com都上到

TOP

真係搞咩鬼... connected... established.... 但係下載唔到....
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我也上不QQ:funk:

TOP

上唔到QQ

TOP

最重要係..WEB.QQ.COM都上唔到,用唔到WEB QQ

TOP