PleasePM. Thanks

via HKEPC IR Pro 3.5.0 - iOS(2.4.0)

TOP

PleasePM. Thanks

via HKEPC IR Pro 3.5.0 - iOS(2.4.0)
bv27149 發表於 2019-2-6 20:32



    PMed

多d比較吓, 我覺得最好嘅未必對你一定喺最好

我買全新原封原膜未拆封, 亦更換咗將來可能會漏油嘅原装散熱
二手機無法得知漏油情况, 個人唔考慮

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有冇Ching可以協助刷機 Thanks

TOP

請問換 5.5-6mm 的散熱片會不會太高?

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2019-2-10 15:44 編輯
請問換 5.5-6mm 的散熱片會不會太高?
Mojoe 發表於 2019-2-10 14:07



有機會不能完全合上
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 28&pid=38057002

TOP

有機會不能完全合上
solexkey 發表於 2019-2-10 15:40


麻烦 ching pm link Thanks

TOP

麻烦 ching pm link Thanks
thomasckau 發表於 2019-2-12 20:56


PMed

多d比較吓, 我覺得最好嘅未必對你一定喺最好

我買全新原封原膜未拆封, 亦更換咗將來可能會漏油嘅原装散熱
二手機無法得知漏油情况, 個人唔考慮

TOP

PMed

多d比較吓, 我覺得最好嘅未必對你一定喺最好

我買全新原封原膜未拆封, 亦更換咗將來可能會漏油嘅 ...
solexkey 發表於 2019-2-12 21:06


我都想試吓........麻烦 ching pm link Thanks

TOP

我都想試吓........麻烦 ching pm link Thanks
cam000 發表於 2019-2-14 12:53


    PMed

TOP