bv27149 當前離線
中級會員
TOP
solexkey 當前離線
進階會員
PleasePM. Thanks via HKEPC IR Pro 3.5.0 - iOS(2.4.0) bv27149 發表於 2019-2-6 20:32
91883158 當前離線
Banned
siusiupin 當前離線
Mojoe 當前離線
請問換 5.5-6mm 的散熱片會不會太高? Mojoe 發表於 2019-2-10 14:07
thomasckau 當前離線
有機會不能完全合上 solexkey 發表於 2019-2-10 15:40
麻烦 ching pm link Thanks thomasckau 發表於 2019-2-12 20:56
cam000 當前離線
PMed 多d比較吓, 我覺得最好嘅未必對你一定喺最好 我買全新原封原膜未拆封, 亦更換咗將來可能會漏油嘅 ... solexkey 發表於 2019-2-12 21:06
我都想試吓........麻烦 ching pm link Thanks cam000 發表於 2019-2-14 12:53