j_lo 當前離線
初級會員
TOP
oo0t0oo 當前離線
進階會員
Enterprise 當前離線
中級會員
終於都係Windows Server 2016整咗V2Ray。 手機Client用v2rayNG。 香港試咗OK,不過暫時未有機會返大陸試。 ... mdws2002 發表於 2017-12-4 23:40
mdws2002 當前在線
Moderator
Windows 係最易搞,係 win 7, win 10 等亦都無問題 Enterprise 發表於 2017-12-6 11:52
真係易搞。 但係唔知點解我之前點改個config落都唔得。 攞人哋準備好嗰個,純粹改返ID,就OK。 真係吹佢 ... mdws2002 發表於 2017-12-6 11:56
我都有篇 windows 版本改好咗嘅 config 我估可能係 log 部份出問題 路徑錯誤或無權限寫入 ... Enterprise 發表於 2017-12-6 13:30
kitjai0 當前離線
samc3838 當前離線
回復 Enterprise 師兄,我照你篇windows教學去做setup win10,手機顯示connect成功,但最後出唔到街,即係 ... samc3838 發表於 2017-12-6 21:05