請問有冇師兄試過synology docker 裝v2ray 用?

TOP

係koolshare merlin試裝  v2r 3.0.1 arm 64

手機連到線但出唔到街, chrome 會出現。

Your connection was interrupted

A network change was detected.

ERR_NETWORK_CHANGED

TOP

終於都係Windows Server 2016整咗V2Ray。
手機Client用v2rayNG。

香港試咗OK,不過暫時未有機會返大陸試。 ...
mdws2002 發表於 2017-12-4 23:40


Windows 係最易搞,係 win 7, win 10 等亦都無問題

TOP

Windows 係最易搞,係 win 7, win 10 等亦都無問題
Enterprise 發表於 2017-12-6 11:52


真係易搞。
但係唔知點解我之前點改個config落都唔得。
攞人哋準備好嗰個,純粹改返ID,就OK。
真係吹佢唔漲………

TOP

真係易搞。
但係唔知點解我之前點改個config落都唔得。
攞人哋準備好嗰個,純粹改返ID,就OK。
真係吹佢 ...
mdws2002 發表於 2017-12-6 11:56


我都有篇 windows 版本改好咗嘅 config
我估可能係 log 部份出問題
路徑錯誤或無權限寫入

TOP

我都有篇 windows 版本改好咗嘅 config
我估可能係 log 部份出問題
路徑錯誤或無權限寫入 ...
Enterprise 發表於 2017-12-6 13:30


咁好大機會係。
因為我之前點改個Log位置,或者係唔用,都係失敗。

跟住睇返人哋個Log,要用雙斜。

TOP

Ching 果篇教學加左D新野,係吳係照copy就得?thx

TOP

回復 235 #Enterprise

師兄,我照你篇windows教學去做setup win10,手機顯示connect成功,但最後出唔到街,即係手機開個chrome但上唔到網,唔知會係咩問题,謝謝你。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 mdws2002 於 2017-12-7 03:49 編輯
回復 Enterprise

師兄,我照你篇windows教學去做setup win10,手機顯示connect成功,但最後出唔到街,即係 ...
samc3838 發表於 2017-12-6 21:05


其實Windows版真係好簡單。
你去返樓主Windows版嘅教學,攞佢嗰三個file落嚟,自己改返個ID,改返你自己想用對應嘅Port就可以。

TOP

我都有篇 windows 版本改好咗嘅 config
我估可能係 log 部份出問題
路徑錯誤或無權限寫入 ...
Enterprise 發表於 2017-12-6 13:30



原來個file出處都係樓主嘅,萬分感謝。

TOP