多謝分享,ac68u就嚟打殘,原本考慮緊ax86u,但見到rt6600ax又差唔多,仲諗緊......
沙盒A 發表於 2022-6-19 19:42

我有S記RT2600同牙石AX56U, 用Merlin ,除咗VPN client merlin可以分開device用唔同tunnel外,其他所有嘢都係S牌勝。以前已經有人hack dsm嘅套件用去srm

https://blanboom.org/2017/plex-on-rt1900ac/amp/

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

因為見2.5gbps選擇又唔多,nas又用緊s記口碑幾好,又有三頻(ching係咪係set左us地區就開到)?
ax86u有嘅野rt6 ...
沙盒A 發表於 2022-6-20 19:04

我手上有ax86u 支版 +merlin
s 記rt2600ac
s 記rt6600ax

簡單講幾句 用左幾日
講wifi 強 係ax86u + merlin +轉美國區, s 記wifi 無論轉美區定香港都係差少少 , 5.9g 香港用唔一n
要SSL VPN 大陸翻牆 請買S 記
問題RT6600ax ssl vpn 速度同舊機一樣甚至差唔多
ax86u merlin 可以加adguard home ,wireguard , firewall 用
ax86u 同佢有單2.5gbe 插
但買隻usb to 2.5gbe 插usb3.0 可以做成雙2.5gbe 插
s 記cut 到得番單一usb3.0
插左usb 又冇得用4g 手指 (可能你唔用)
最白痴係用2.5g lan 又用唔到dual wan (因為共用)

簡單講 如果你係s 記忠粉可以買 , 要用ssl vpn 可以買
但用上一部差唔多速度 4核唔會快左
鐘意簡單介面買s 記
鐘意專業setting 同wifi 強啲請買ax86u

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

其實s記個Threat Prevention功能係咪同asus個aiprotection差唔多?
沙盒A 發表於 2022-6-20 19:30

兩回事 前者勁好多
但後者刷merlkn 仲有firewall 可以裝(每日更新)

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

https://gitlab.com/Kendek/syno-router-scripts

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
twfcc 發表於 2022-6-21 00:21

新機未有住

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

本帖最後由 chiaki1314 於 2022-6-21 11:09 編輯

用左幾日rt6600ax

有幾個感受

1. 重點vpn plus ssl vpn 跑極都係100Mbps (10~15MB/s) 同上一部冇乜分別 有少少失望 明明已經係4核 再快唔知係咪要換x86 軟路由 openvpn 反而快左 但我如果用openvpn 唔使用佢

2. 都係一慣s 記簡約作風 易用 但如果唔使block 兒童之類 冇乜作用 block 廣告又唔夠adguard home 強

3. 對比ax86u 刷merlin 改美區 wifi 唔夠勁  加上setting 唔夠佢細致

4. ax86u 有2.5gbe 同usb 可以加多隻usb 2.5gbe 成為雙2.5 呢部cut cost cut 到得一個usb 3.0 真係唔知插左usb 定4g lte 手指好

5. 連基本既lan agg 都冇 唔知s 記想點 又話要配合佢啲nas
連取基本既lan agg 都冇 你叫我買左dual lan nas啲人冇2.5 點玩?比單飯2.5gbe 插又想點

6. 3頻但佢又未支援舊機做mesh 冇乜用 加上第二條band 只有80hmz 主band 又冇得鎖住160hmz (merlin 可以鎖5g 做160hz)
不如佢加多個usb 比我仲實際

7.價錢上如果你之前冇機 唔覺得貴 因為淨係vpn plus 已經值錢 但對比之前rt2600ac 真係進步唔算大

感覺成部野都為左s 粉而買
岩岩叫朋友係大陸試vpn 又真係ok 但同rt2600ac 分別唔大
可能多人登入就有分別 但如果一兩個人 rt2600ac 絕對夠用

有補充再講

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

因為見2.5gbps選擇又唔多,nas又用緊s記口碑幾好,又有三頻(ching係咪係set左us地區就開到)?
ax86u有嘅野rt6 ...
沙盒A 發表於 2022-6-20 19:04



RT-AX86U 雙頻
但多個USB,又多個ETHERNER,其實幾好

TOP

我手上有ax86u 支版 +merlin
s 記rt2600ac
s 記rt6600ax

簡單講幾句 用左幾日
講wifi 強 係ax86u + merl ...
chiaki1314 發表於 2022-6-21 10:44

多謝分享,即係港行rt6600ax已經鎖左5ghz 第3條頻?
即係實際香港得ax 2x2 80mhz可以用?

TOP

用左幾日rt6600ax

有幾個感受

1. 重點vpn plus ssl vpn 跑極都係100Mbps (10~15MB/s) 同上一部冇乜分別  ...
chiaki1314 發表於 2022-6-21 10:52



    "重點vpn plus ssl vpn 跑極都係100Mbps (10~15MB/s) 同上一部冇乜分別" > I guess not all CPU cores are utilized for SSL VPN handling.

TOP

本帖最後由 chiaki1314 於 2022-6-21 18:50 編輯
多謝分享,即係港行rt6600ax已經鎖左5ghz 第3條頻?
即係實際香港得ax 2x2 80mhz可以用? ...
沙盒A 發表於 2022-6-21 17:15

佢第一條可以 160/80/40/20
第二條已經係 80/40/20

唔可以只鎖160 merlin 可以

但merlin ax86u 可以鎖
就咁用分別唔大
不過三頻比我作用唔太有用
我屋企細用唔到mesh
同埋你做左mesh 又share 左最快個條band

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

"重點vpn plus ssl vpn 跑極都係100Mbps (10~15MB/s) 同上一部冇乜分別" > I guess not all CPU cor ...
alanh999 發表於 2022-6-21 17:57

我都唔知 用手機5g 狂speedtest 都係100mbps (10MB~15MB)
一定唔夠merlin 裝wireguard 一野上到2xx mbps  咁明顯
不過番唔番到牆就另一回事
咁覺上呢部機係比幾上wifi 6 + 2.5gbe + 翻牆用
唔使咁勁不如用番rt2600ac 已夠用

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP