國貨be冇 6Ghz

TOP

加速器要比錢先有得用架, UI 度有列出來唔係 free 比你用的服務

有強迫症唔想係 UI 度見到的話, 咁唯有  ...
Miipp 發表於 2025-4-20 22:10

set hk
wifi齊ch?(唔計6ghz)

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

如要玩兩隻mesh, 一隻港行一隻國行,係會連接唔到

TOP

太平忍唔住買咗喇,香港買2800幾,京東減曬啲優惠都係千三蚊。
如果真係想買隻華碩英式火牛呢 邊度有得賣? 或者代替品安有冇介紹

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回復 13 #kaho0505

AIMesh無問題,港行國行照連到

TOP

太平忍唔住買咗喇,香港買2800幾,京東減曬啲優惠都係千三蚊。
如果真係想買隻華碩英式火牛呢 邊度有得賣? ...
supervin 發表於 2025-4-21 19:33


學我咁,使用上 100%=英規牛

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2622705

TOP

我爬文好多師兄話router 有問題換隻牛試下,係隻牛老化供電不足?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

年尾會轉2000M plan
係京東訂左隻TUF小旋风Pro玩下
1 WAN+3 LAN 全2.5G

TOP

回覆 7# supervin

CHING,係咪新註冊就有

TOP

太平忍唔住買咗喇,香港買2800幾,京東減曬啲優惠都係千三蚊。
如果真係想買隻華碩英式火牛呢 邊度有得賣? ...
supervin 發表於 2025-4-21 19:33



    其實火牛   買返同一V 數,    A數大過或者等於佢就得囉
例如本身隻火牛輸出係12V,  2A
你買返12V   大過或者等於2A就得啦

TOP