係華為部野高負載會過熱, 搵風扇吹佢啦, 硬件性能夠嫁啦, 但始終係22nm高熱量

TOP

回覆 4# blkbd5

未試過,上一部tenda ac9都有呢個情況。

回覆 6# t1174-3


回覆 5# kevin169

放假試試

回覆 7# blkbd5
竟然過熱

回覆 8# kingwilliam
右下角出現無網絡,隔一陣,應該1分鐘內會重連。

回覆 10# KinChungE
話平唔平話貴唔貴,買左450人仔。

回覆 11# minibanana
可以一試,但係呢幾日咁凍都冇改善過....

TOP

本帖最後由 ww9876 於 2022-2-24 23:42 編輯

1.可能過載過熱
2.bt要大量connection.個router軟件頂唔到超過soft limit。有d bt軟件可以限制connection上限。又或者換過另一個bt軟件。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  blkbd5

未試過,上一部tenda ac9都有呢個情況。

回覆  t1174-3


回覆  kevin169

放假 ...
kb8kb82006 發表於 2022-2-24 22:09


經常BT就俾錢買部好少少啦
先唔計散熱, 平價Router RAM少, 頂唔到同時大量connection

TOP

家用 Router CPU 就好小有 DVFS 嘅 (唔係無,小弟用緊隻有 DVFS), 所以過熱就唔係太大可能嘅 (即係要過熱就一早過熱)
似係 firmware 寫得唔好, session table 太小, timeout 太長

TOP

回覆 13# ww9876
   
THX

回覆 14# KinChungE

都少。一星期一次,一次1-2套,30-70GB,無理由佢B緊我唔上網


回覆 15# fatoil

太專業睇唔明

TOP

據樓主講,BT 初期行到的,之後先會斷線,斷估系 IC 過熱,我已前部N56U就系咁! ...
blkbd5 發表於 2022-2-24 04:33


我以前用 n56u 24小時掛機瘋狂 PT 都無遇過任何問題喎,不過係刷左俄仔 fw.

到而家部 n56u 重行緊做 2 奶 router (拎 2nd ip),比電器用

TOP

set bt軟件唔好扯咁盡算啦  

TOP

本帖最後由 qkuser 於 2022-2-26 10:41 編輯

限制返個BT connection 就ok . 你個router 可能太雞
呢家好多就算幾百蚊貨就都好小會有呢d 問題. 所以建議換隻好d 的router .

TOP

回覆  ww9876
   
THX

回覆  KinChungE

都少。一星期一次,一次1-2套,30-70GB,無理由佢B緊我 ...
kb8kb82006 發表於 2022-2-25 22:16


要好穩定,唔斷線,大BT吞吐量,速度高,就要買商用grade router,家用嘅,就算大家成日講嘅ASUS,一樣做唔到,唔係話hardware唔夠勁,係個system本身唔夠做得好。其實好多商用grade router,芯片同家用router一樣,但system寫得好,出來嘅效果就截然不同。
所以,睇自己需求來買router

TOP