回復 Brainstomer
我就係AC Router係廳,房加隻Wired AP, 而家成屋都係行4xx - 5xx Mps
所以根本唔 ...
antonyhk 發表於 2019-9-8 12:03 
你有wired ap 緊係啦 我走明線樣衰
總之真係試過ac86 唔夠ax4強 無吹水的
我屋900呎 router 放廳 主人房尾房 收5g 2xx mbps
以前 ac86 得果 20-30 mbps 我巳經轉地區去澳洲 又改channel 試 都唔掂 加埋隻router 好熱 所以轉netgear ax4 博一博咋 點知比想像中好 我也知ax 未用得著
但我都係果句 有新買新者 |