師兄依個好D 可以放棄Wi-Fi
dominicyu 發表於 2016-7-9 23:46


免費 Wifi 的危險性

http://www.zwbk.org/zh-tw/Lemma_Show/460587.aspx

.

TOP

免費 Wifi 的危險性



.
hongkongfun 發表於 2016-7-10 00:13



    但俾錢login果D都有危險性嗎 師兄?

TOP

但俾錢login果D都有危險性嗎 師兄?
dominicyu 發表於 2016-7-10 00:15 [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=35103710&ptidBColorImageLinkQuoteCodeSmilies
=2303997][/url]


俾錢login你就會清楚用緊某網絡商的服務
最少唔會聯上一些不知名的 Server
用 Wifi 始終有風險
但用私人的 Wifi
最少可以自己加強保護,例如隱藏 ssid 或 自選密碼 ( 公共 wifi 大家用同一密碼 )
而且自己用的 wifi 通常在家
訊號唔會太太強,街上未必接收到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

小心 account 和 password 同時被盜! 絕對不可以玩啲要 login 的嘢!
toylet 發表於 2016-7-10 00:32

睇報導就知驚...............   

https://youtu.be/LC-g00daGRY


.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 16# toylet

所以師兄要小心
政治及國家機密要少談
否則,分分鐘 ISP 會收集你所有上網資料

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

小弟怕死唯有用插線寬頻好過

TOP

TOP