細個用過supernet 56k
後尾有ADSL 就申請左第一條3M
等左年幾 升做netvigator one轉6M
一直等左十幾年 最終有光纖1000Mb 用到而家

TOP

N年前用AOL,跟住轉用有線寬頻共享10M任用硬食埋佢個TV,速度比56k爽好多,想當年...仲成日同人坳寬頻比56k快幾多,用落有幾正唔洗等,同早二三年前同人講SSD比HDD有幾好一樣

TOP

56K 用過啦, 讀中學O個陣, 最正用黎打RED ALERT, 次次一有人打電話黎, 就斷, 又無得SAVE...谷鬼氣
後尾有香港寬頻, 10MB 分享, 就用左一年, 成$250一個月, 好貴, 重要打風落雨即刻慢到死死下。之後轉左PCCW 3M, 之後6M, 再8M...

TOP

老人貼?

最初只係用BBS, 之後試過經大學dialup上網(九成九連唔到...)
之後HKStar > HKNet > iBuffet > CyberExpress > 最後都係逃唔過PCCW...
中間試過用吓CTI同ICable, 不過真係勁唔掂...

雖然我仲有HKBN揀, 不過條粉腸拖我幾個月都無裝... 拖到我modem都壞埋, 問PCCW話啱啱光纖鋪到我度, 當日申請, 第日就上黎拉線裝modem, 用得~ 第三日就攞埋now個機頂盒俾我, 完工~

TOP

其實包月寬頻由 cable tv 開創,唔係大家都受限量限制,可惜后期 cable tv 越來越差,又有香港寬頻出現,令 ...
kwokkc 發表於 2015-11-11 22:48



    係 iTV 先.. 乜包月寬頻..有邊間唔係包月包任上?iTV 本身已經係無限任用.. 第一代係 $438.. 1.5M, 要用佢張 PCMCIA卡

TOP

56k年代,d網好小圖片,文字居多,
load 起黎會快d,影片就唔駛諗。

TOP

回覆 7# 321


    $5.4 一個鐘.. 係香港電訊收..

TOP

33.6k直上10M 果種feel真不得了

TOP

以前讀初中用56k打 rainbow six

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP