chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
windows的確有呢個function, 出感嘆號多數都係連唔到MS個server, 唔係硬件的問題 ... hihihellohihi 發表於 2014-7-18 10:46
TOP
echen 當前離線
進階會員
回覆 chungsm Try latest 9.22 echen 發表於 2014-7-18 12:24
肥寶 當前離線
奠老旗合 當前離線
中級會員
有時電腦會斷咗線 無反應 右下角 網際網路存取 有 黃色感歎號 但wifi就上到無問題 2.4和5 都ok 點解咁怪 ... chungsm 發表於 2014-7-18 00:09
HKBN ? 我早兩個月都係咁 LAN 唔得 WIFI 又得 不過當時係用 ASUS N56U 奠老旗合 發表於 2014-7-18 22:58
kawa_bank 當前離線
wklie 當前離線