chun1988 當前離線
中級會員
TOP
barrylam1986 當前離線
師兄,可唔可以將點set ddns同vpn詳細講下呀? kenkwong 發表於 2013-1-26 03:45
喱部野真係抵玩.. 我公司部N12 C1 就差得遠.. 希望好快有3.0用 chun1988 發表於 2013-1-28 12:44
我買左很多長 40cm 既 SMA 天線 fhleung 發表於 2013-1-26 12:10
回復 barrylam1986 Ching, 我想買佢,放係屋度做AP Client,再博去隻MEDIA PLAYER 睇BBTV 知唔知做唔做度? ... goldfish 發表於 2013-1-27 22:44
請問有無WOL功能? xyzxyz 發表於 2013-1-28 10:30
ching wifi 訊號穩唔穩定 ? sonymobile 發表於 2013-1-28 12:23
fhleung 當前離線
goldfish 當前離線
Banned
ccchhhuuunnn 當前離線
進階會員