喱部野真係抵玩.. 我公司部N12 C1 就差得遠.. 希望好快有3.0用

TOP

師兄,可唔可以將點set ddns同vpn詳細講下呀?
kenkwong 發表於 2013-1-26 03:45


無問題!!橫掂有用開!!

TOP

喱部野真係抵玩.. 我公司部N12 C1 就差得遠.. 希望好快有3.0用
chun1988 發表於 2013-1-28 12:44


N12個interface係點??

TOP

我買左很多長 40cm 既 SMA 天線
fhleung 發表於 2013-1-26 12:10


再換?有無用?

TOP

回復  barrylam1986

Ching, 我想買佢,放係屋度做AP Client,再博去隻MEDIA PLAYER 睇BBTV
知唔知做唔做度? ...
goldfish 發表於 2013-1-27 22:44


我無media player!唔清楚喎, 你即係想點駁法?睇下明唔明

TOP

請問有無WOL功能?
xyzxyz 發表於 2013-1-28 10:30


好似無

TOP

ching wifi 訊號穩唔穩定 ?
sonymobile 發表於 2013-1-28 12:23


都幾穩定!! 可能因為佢wifi勁左好多!我成間屋去到邊都係上到網, 之前隻router就
暫時無乜問題, 用落好滿意下!過兩日試下個速度先

TOP

回復 14# barrylam1986
signal 強弱靠很多因素, 其中一因素是 power 供電

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Wired LAN 最盡可以食幾多M!?

TOP