wahaha118 當前離線
進階會員
梗就要等其他ching話畀你知lor.. lancer 發表於 2012-7-4 23:30
TOP
lancer 當前離線
哈哈 wahaha118 發表於 2012-7-4 23:31
wgpoon 當前離線
點解樓主"好奇一問"但D 回覆又咁頂癮嘅 雙方D對答講到好似挑緊機咁嘅 BTW, 下次都係善用下 ... wgpoon 發表於 2012-7-4 23:49
vodaben 當前離線
kaho0808 當前離線
Delay no more!!!
Banned
KinChungE 當前離線
長老會員
香港寬頻一般Cat5入屋都係用緊Cisco switch 常見既有C2950T... 話音都係用Cisco kaho0808 發表於 2012-7-5 00:02