梗就要等其他ching話畀你知lor..
lancer 發表於 2012-7-4 23:30



    哈哈

TOP

哈哈
wahaha118 發表於 2012-7-4 23:31



    一般唔會用hub因爲hub仲貴過switch,最主要係檢查網絡先會用到hub

TOP

btw,到40樓一般會用cable extender

TOP

點解樓主"好奇一問"但D 回覆又咁頂癮嘅
雙方D對答講到好似挑緊機咁嘅

BTW, 下次都係善用下google....
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1564343
一search 已經有幾個HKXN result.....

P.S. 我自己用緊HKXN 100M, cat5e 直入屋, 外機用2950

TOP

點解樓主"好奇一問"但D 回覆又咁頂癮嘅
雙方D對答講到好似挑緊機咁嘅

BTW, 下次都係善用下 ...
wgpoon 發表於 2012-7-4 23:49



    Cisco Catalyst 2950?

TOP

我Check ARP見到系Ericsson

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

邊個話你知佢用銅線由地下駁去40樓架

TOP

香港寬頻一般Cat5入屋都係用緊Cisco switch
常見既有C2950T...
話音都係用Cisco
kaho0808 發表於 2012-7-5 00:02



    好貴..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP