s1021076 當前離線
Banned
TOP
laiwing2288 當前離線
schpeltor 當前離線
中級會員
Xelloss 當前離線
初級會員
KinChungE 當前離線
長老會員
我都係住唐樓,忍左PXXW十幾年都唔肯舖光纖,出年夠期我情願轉去有線或者ONEBB都好過比佢老屈2百幾月費但服 ... schpeltor 發表於 2011-12-16 22:41
有得諗喎,平pccw一半 laiwing2288 發表於 2011-12-16 23:12
worldcat 當前離線
進階會員
回復 schpeltor 早兩個月之前問過,網上個plan唔update. 佢地都要218。 worldcat 發表於 2011-12-16 23:32