提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都係住唐樓,忍左PXXW十幾年都唔肯舖光纖,出年夠期我情願轉去有線或者ONEBB都好過比佢老屈2百幾月費但服務差到爆!

比ONEBB個收費CHING望下,我未用過唔知,但佢都係租PXXW我估衰極有個譜啩

http://www.onebb.com/sc_webcat/e ... id=1021#serviceplan

TOP

我都係,之前諗住Cut cable 點知成棟樓只得佢同pXXW上到網,PXXW夠擔開我價$218 6M 仲要18個月乜都無,最後都係CABLE走唔到。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都係住唐樓,忍左PXXW十幾年都唔肯舖光纖,出年夠期我情願轉去有線或者ONEBB都好過比佢老屈2百幾月費但服 ...
schpeltor 發表於 2011-12-16 22:41


固定IP $158咁平?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有得諗喎,平pccw一半
laiwing2288 發表於 2011-12-16 23:12



其實最希望係有光纖入到屋,不過之前八過HKBN最快都要3個月後先到我果楝(假設佢無吹水的話)
必要時就申請有線同ONEBB行DUAL WAN算,因為我申請兩間,個皮費重少過比佢屈到2百幾

TOP

回復 18# schpeltor

早兩個月之前問過,網上個plan唔update. 佢地都要218。

TOP

回復  schpeltor

早兩個月之前問過,網上個plan唔update. 佢地都要218。
worldcat 發表於 2011-12-16 23:32



果然租PXXW嘅都加哂價......似乎得返有線呢個選擇

TOP