以前個電話係24小時嫁,做咩而家唔係...

TOP

回復 10# hklkf


根本和仔唔夠Bandwidth 同大陸PEERING... 行左99蚊100M 後越黎越嚴重. 應該係水位細左, 大陸BANDWIDTH 又貴(小弟知RATE LIMIT 上大陸嚴重)...  如果裝HKBN 會唔會好D?

TOP

只係大陸電信線路死晒, 中移動線路無死到
不過宜家ICMP出街封死晒, 叫人點做troubleshooting?!?!

TOP

本帖最後由 waishingme 於 2010-2-6 00:12 編輯
回復  hklkf


根本和仔唔夠Bandwidth 同大陸PEERING... 行左99蚊100M 後越黎越嚴重. 應該係水位細左, 大 ...
ericjoe 發表於 2010-2-6 00:06


唔會唔夠, 足夠有突, 上大陸頻寬係HGC全港最多
不過可能係大陸政府有關方面有限制, 即係有導向飛彈阻攔, 被炸散晒

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 99&pid=22409115

TOP

刹价超人做到咁来抢客,开始有D担心月底转过去又是咁:funk:

TOP

我個hgc 上唔到youku, taobao
但上到百度

但pccw 今晚上呢2度就超快

TOP

回復 12# ericjoe
hkbn 好似仲唔夠

TOP

big6完全死哂, 上本地慢過出海

TOP

回復 16# bluesky


    真是暈,我都上到百度其他都是唔得

TOP

本帖最後由 waishingme 於 2010-2-6 00:20 編輯
我個hgc 上唔到youku, taobao
但上到百度
bluesky 發表於 2010-2-6 00:11


咁奇怪....
百度喺家居都係用中國電信條線路..... 點解得佢會無事?

中移動線路無死到.... 當然去到 http://www.chinamobile.com/

TOP