RV042 我在HK Office而且有Server , 只要在Server上 Install Proxy Software 就OK了

Buffalo Router 在我 HK Home 直接開SSHD 然后 在大陸的Desktop 用 Putty make 條Tunnel Connect 返去就OK

TOP

我覺得用SSHD好正,行SSL又系Sock5 , 仲吾洗開PC , 用左兩三年無咩問題

TOP

請問C-hing我深圳家是用天威Topway果d cable modem上網,may be share with 2M,香港用bb100+linksys wrt54g,,can I do this?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

基本上只要你HK隻Router用到SSHD (OpenWrt,Tomato,DD 等等) 都OK

TOP

以我所知,所為Block一般佢地會響DNS度落手,你跟本Resolve吾到IP,轉DNS系首要 , Try Try OpenDNS

TOP

IPSec又如何?

TOP

如果IPsec而你又吾怕開PC的話,裝個Proxy software,又簡單 又易Set

TOP

回覆 168# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

那用Router里的SSHD + Putty是最好的方法(我個人觀點)

TOP