回復 Andysland

4k高極咪50mbps
100mbps點會睇唔到4k,要降grade睇1080  
飛片load慢d係1個問題(講緊都 ...
C-Leung 發表於 2024-5-14 18:09



100mpbs係夠自己一個人睇4k嘅
而且亦中意睇住片download其它野
我屋企唔止我一個人所以咪要1000mbps以上囉

TOP

回復 141 #ricky1992

你自己講
我以前用100m睇youtube 4k 好勉強喎

我就回應你100m睇4k唔勉強
邊個會知你背後仲download緊野

講真,如果要download野又唔識set qos,俾1g你都未必搞得掂

最後利申返先
我就冇講過要堅守100m呢個防線嘅
我諗呢個post想討論嘅係1000m唔太用得著,而唔係鼓吹用100m bb就夠

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2024-5-14 20:58 編輯
好似我岩岩手機5G續約,開頭都係 Offer冇可能會接受 Plan,例如總數$128 ,20G  係最近出現出終極 Offer , $139/110GB先接受
ray7a7 發表於 2024-5-14 19:25


$139/110GB (and with 1GB CN data ) is the recent standard offer by 3HK to retain existing customers .  As I don't need such capacity, I've opted for the cheaper 20GB alternative.

TOP

$139/110GB (and with 1GB CN data ) is the recent standard offer by 3HK to retain existing custo ...
pc1668 發表於 2024-5-14 20:57

所以咪自己選擇
我都明知短時間唔會用得盡咁大激數,小朋友先做選擇

via HKEPC Reader for Android

TOP

所以咪自己選擇  
我都明知短時間唔會用得盡咁大激數,小朋友先做選擇  

via HKEPC Reader ...
ray7a7 發表於 2024-5-14 22:07


$139/110GB 真平, 原來係 3HK?

好多年無用, 會唔會有GB數,但慢到用唔到?

TOP

我海怡半島剛由HKBN轉到HGC 1000M 光纖寬頻+固網電話 60大元真系平到喊
danielka 發表於 2024-5-7 17:10


真係好抵,我住o個度只係得HKBN, SMARTONE (租HKBN)  AND PCCW 光纖入屋, HGC 同I-CABLE 一直都無消息,上HGC 官網睇地址有,但入邊咩PLAN 都無~

TOP

真係好抵,我住o個度只係得HKBN, SMARTONE (租HKBN)  AND PCCW 光纖入屋, HGC 同I-CABLE 一直都無消息,上H ...
chowegg 發表於 2024-5-15 00:46


唔使諗,海怡半島和黃有份,有部份管理費包左。。。

TOP

$139/110GB 真平, 原來係 3HK?

好多年無用, 會唔會有GB數,但慢到用唔到? ...
Kin_2012 發表於 2024-5-15 00:11

我果區叫做快過4G小小呀,快就唔夠其他台快,但係就穩定,同埋呢個價錢/激數,Share Wifi都抵

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 trevorhk 於 2024-5-15 12:13 編輯
間屋有1000M Port位,一個月$98 ;  100M就一個月$78 ,而又唔係一個月要為左$20開飯,基本冇考慮需要直上10 ...
ray7a7 發表於 2024-5-14 19:25

果個係我嚟,冇諗過仲討論緊呢個話題

係呢啲epc阿伯場先會有呢類月經

以前果個年代,莫講話裝windows, 淨係開機都勁耐,都唔好講download嘢

但epc班阿伯就ok, 總之要等既嘢,就“沖個涼搞掂” / “去個廁所就得”,完美解決

所有嘢用返以前果套,世界都唔需要進步

佢地用返56k都仲得,總之有咩就沖涼啦,屙屎啦

總之可以俾佢地unlock手機, 第一時間睇到條片:
“美國人後悔了!”
“日本人水深火熱!”
“俄羅斯節節勝利!”
“華為再次遙遙領先,歐美震驚!”

唔好話56k, 28.8k 睇呢啲片,佢地都ok

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 Andysland

4k高極咪50mbps
100mbps點會睇唔到4k,要降grade睇1080  
飛片load慢d係1個問題(講緊都 ...
C-Leung 發表於 2024-5-14 18:09


冇咁好心機就唔好打咁大段字啦...小朋友~~~
真正成年人同你講個$10/$20...真心曬氣~~~
時間都係成本~~~快得1秒就1秒啦!!!

TOP