無辦法架
我以前都試過穿極都唔過嘅生活
而家咪好似你咁成日用手機數據
無所謂啦
啱啱先轉咗聯通5G
$249蚊 ...
kilikulu 發表於 2022-3-21 02:37


我有朋友住村屋都係沒用家居寬頻,但我市區私樓應該未洗住,除非普及

TOP

行mesh,最好有線。
3T3R,4T4R更好。
t101 發表於 2022-3-22 11:31


我已袋咗大家嘅嘢落袋,不過疫情又懶,未落手搞,但遲早都要架喇!

TOP

樓煮換來換去做乜,廿雞 DIY 攪掂啦,mesh 都唔使
Miipp 發表於 2022-3-22 16:29


初初就係用線拉入房,加釘喺半空拉,整爛咗牆,畀屋企人鏟到開花

TOP

我同學當年3個都系尖子,當年會考狀元。
一半中學同學,都系做醫生,只有一兩個如我學電腦科技。 ...
t101 發表於 2022-3-22 11:24



    是不是做了醫生, 收入高了, 先可以去抄乜抄乜~~

TOP

本帖最後由 t101 於 2022-3-25 13:54 編輯
我已袋咗大家嘅嘢落袋,不過疫情又懶,未落手搞,但遲早都要架喇!
ling1980 發表於 2022-3-23 18:57


我用百幾人仔買兩隻AC1300 3T3R, 測試最遠兩房,無線mesh, 係角位都可以通信到,本來係手機收唔到地方。
就算1000呎房只要擺位正常,都應該最少有幾10Mbps,夠用了。

TOP

樓煮換來換去做乜,廿雞 DIY 攪掂啦,mesh 都唔使
Miipp 發表於 2022-3-22 16:29



    正

TOP

初初就係用線拉入房,加釘喺半空拉,整爛咗牆,畀屋企人鏟到開花
ling1980 發表於 2022-3-23 19:00

原來你試過可以放線用雙面膠固然片+索帶咪唔怕整爛牆

TOP

本帖最後由 t101 於 2022-3-25 19:27 編輯

原來你試過可以放線用雙面膠固然片+索帶咪唔怕整爛牆
hihihellohihi 發表於 2022-3-25 16:02 [/quote]

其實用天線延長線都可以考慮,用pcb天線。
沿牆腳線走,到房間附近就用放天線。pcb天線小,可以油顏色。

原來淘寶都有整好的
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

用ASUS XT8

TOP

https://youtu.be/R7xlIlAXwkU

deco x55 都幾得

TOP