題外話,有無人知道老毛子裏面的V2ray能set做server嗎?

TOP

回復 121 #mccafe

可以

TOP

回覆 122# 321


    求教學!我而家用Pi3 set 做Very server好簡單。但老毛子的V2ray的GUI 設置好多option, 唔知点做?

TOP

回覆 120# goldman11

唔該晒

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2018-12-31 00:56 編輯
另請樓主pm newifi3 link, 謝謝

riderhk 發表於 2018-12-30 17:31



PMed

多d比較吓, 我覺得最好嘅未必對你一定喺最好

我買全新原封原膜未拆封, 亦更換咗將來可能會漏油嘅原装散熱
二手機無法得知漏油情况, 個人唔考慮

補充 : 呢個唔喺我開嘅post, 我都只喺回應

TOP

睇post#6,#86自行比較分析同判斷

畢竟人人環境,頻道干擾,要求同刷嘅firmware都唔同, 好難一概而論

我部 ...
solexkey 發表於 2018-12-30 11:42



    有睇ching既comment, 謝謝
其實我無咩要求, 只要正常收到就ok
恩山有部份話有無漏油都收得差 要係旁邊至收到 所以驚驚地
同意環境干擾問題, 所以想問下其他用家經驗

TOP

其實單位間格,牆身厚度影响唔細,呢個就喺我所講嘅環境因素
假如單位有尾房設計要經2幅牆先到嘅話5G接收就肯定大打折扣啦

TOP

其實單位間格,牆身厚度影响唔細,呢個就喺我所講嘅環境因素
假如單位有尾房設計要經2幅牆先到嘅話5G接收就肯 ...
solexkey 發表於 2018-12-31 09:57


明白的, sorry, 咁如果同之前用既 router/ap (asus/linksys/果D) 比較呢?

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2018-12-31 12:19 編輯
明白的, sorry, 咁如果同之前用既 router/ap (asus/linksys/果D) 比較呢?
jasonchansouth 發表於 2018-12-31 10:06


我用過linksys, asus, tp-link
我呢度一向都無乜接收問題, 就算802.11g嗰個年代嘅器材都無

而家同時有隻TP-link WDR3600放喺同一位置使用中

兩隻機都喺刷openwrt (調校地區,wifi功率)

兩隻機嘅5G全屋都收到無盲點, 用wifi analyzer睇圖, 任何位置, newifi 3 無論2.4G同5G wifi 嘅訊號都跑赢 wdr3600

所以如果你話無漏油嘅都差到要企喺隔離先收到我就覺得有d匪夷所思 , 試過用隻優酷路由寶yk-L1c(7620方案, 只有2.4G), 幾十人仔嘅貨都無咁差啦

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2019-1-1 00:34 編輯

2.4G,5G圖都喺房内cap, 同兩隻機擺嘅位隔咗一幅牆
兩隻機都喺刷openwrt (調校地區,wifi功率)



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP