回覆 120# 556556bt


    一開始我好似有講過點都要找SI做...D WALL MOUNT唔通自己做...
所以請大家記住..我地係IT人..唔係狗..

TOP

回覆  556556bt


    一開始我好似有講過點都要找SI做...D WALL MOUNT唔通自己做...
所以請大家記住..我 ...
ostrich1983 發表於 2017-12-27 14:35



    YEE C HING 好似唔係樓主.... 唔知你係邊個位插入...
but anyway 如果係公家野.. 唔細工程就梗係掉晒俾SI 連裝修,cabling 都搵人做就算啦.

不過呢度唔少CHING 都喜歡自己落下手.  turn key solution.  如果只係做config. 個價就唔值錢了.
至於I唔IT 狗.. 係呢個HK 咁獨特既社會入邊. 個TITLE 掛羊頭, 九成九都係賣緊狗肉呢

TOP

個場本身有哂線有POE位,所以唔係唔可能DIY

TOP

回覆 123# Half-Life2


    我前個月做既最平方案分享下:
ruckus unleashed...GUEST SSID入面SET左STATIC ROUTE只可以直出GATEWAY
原因:
1. 自己內置CONTROLLER, CCNA人睇GUI 5分鐘SET完,
2. 想加多隻AP..都係5分鐘SET完
3. 因為有STATIC ROUTE, 你好HEA唔行VLAN都無事

TOP

個場本身有哂線有POE位,所以唔係唔可能DIY
Half-Life2 發表於 2017-12-27 15:19



    最緊要做完唔會俾人嘈番轉頭就得啦

TOP

本帖最後由 XexeX 於 2017-12-27 17:33 編輯

回覆 119# 556556bt

我Re 73#果時以為係HKD 400呀,如果講緊USD 400,咁我唔懷疑。

回覆  Brainstomer

商用AP Support 100+ Device唔貴?

點為之商用先?1皮嘢諗住唔使Restart已經係自己玩 ...
XexeX 發表於 2017-12-18 17:09

都話,ubnt一隻先400幾蚊。
駛鬼玩自己人手reset?慳幾百砌咗套垃圾出嚟,咁唔係慳錢只會浪費全部錢。
乜你公司好鐘意做呢啲無謂operation?

TOP

回覆  556556bt

我Re 73#果時以為係HKD 400呀,如果講緊USD 400,咁我唔懷疑。

回覆  Brainstomer

商 ...
XexeX 發表於 2017-12-27 17:31


係呀. 早兩日已經有澄清.....
出現過兩隻不同幣值既400 既AP.
400 HKD 既AC-LITE, 400 USD 係AC-SHD
兩者級數, 功能都相差太遠

TOP

係呀. 早兩日已經有澄清.....
出現過兩隻不同幣值既400 既AP.
400 HKD 既AC-LITE, 400 USD 係AC-SHD
兩 ...
556556bt 發表於 2017-12-27 17:44



    請問香港油塘個代理點找我上網找不到只有灣仔同屯門
UAP-AC-LITE <--HK$400想買返隻玩吓.

TOP

請問香港油塘個代理點找我上網找不到只有灣仔同屯門
UAP-AC-LITE
炎冬 發表於 2017-12-28 16:55



    油塘即係大陸果間wholesale 佢有倉係HK( 油塘). 你SEND EMAIL 問完佢報價, OK 的話可以直接果度現金交收或SF 送貨.

屯門有兩間. 一間係印度佬黎. 可以whatsapp 問stock 同quote

TOP

回覆 129# 556556bt

師兄請PM多上點資料

TOP