回覆 556556bt
一開始我好似有講過點都要找SI做...D WALL MOUNT唔通自己做...
所以請大家記住..我 ...
ostrich1983 發表於 2017-12-27 14:35 
YEE C HING 好似唔係樓主.... 唔知你係邊個位插入...
but anyway 如果係公家野.. 唔細工程就梗係掉晒俾SI 連裝修,cabling 都搵人做就算啦.
不過呢度唔少CHING 都喜歡自己落下手. turn key solution. 如果只係做config. 個價就唔值錢了.
至於I唔IT 狗.. 係呢個HK 咁獨特既社會入邊. 個TITLE 掛羊頭, 九成九都係賣緊狗肉呢 |