minibanana 當前離線
進階會員
openvpn 封左好耐 最近廣州PPTP都封得七七八八 acd33199 發表於 2017-4-3 09:43
TOP
chpyeung 當前離線
一dd case, 我刷左梅林仲用到open vpn, 仲有個朋友返左北京做野,部laptop用埋我個pptp都無問題 不 ... minibanana 發表於 2017-4-19 14:43
hkwtongme 當前離線
大陸上網係好飄忽的. 早一晚可以PPTP/L2TP 用到, 第二朝同一地點 network 完全用唔到, 或者調轉. ... chpyeung 發表於 2017-4-19 14:55
NOSTALE 當前離線
師兄你用緊? 但佢效能如何,本身用緊68u 但又翻唔到又熱 所以諗緊換唔換隻synology ... boazfat001 發表於 2017-4-19 11:18
我都想換佢隻2600AC, 依家用緊VIGOR2960 只係唔知會唔會難SET 同唔穩定 邪惡小孩 發表於 2017-4-19 12:05
plutoweb 當前離線
中級會員
boazfat001 當前離線
ken1003 當前離線
好簡單..加密能力強的就會被封.... pptp..l2tp 內地可能已經有能力破解..所以咪俾你用... 你 openvpn 試 ... ken1003 發表於 2017-4-20 17:00
lio 當前離線